|
Home
Podium
Politiek
Religie
Hindoeisme
Islam
Suriname
India
Liefde
Jongeren
Literair
Poezie
Zeepkist
Gastenboek
Links
Disclaimer
Contact
Kritisch Podium DewanandPolitiek
WEBpublication EBOEK / EPAGE 1 of 5
Inleiding
Offeraar Dewanand
Offercode wfor1093
Offerdatum 13 juli 2005
Noot vooraf
De inhoud van dit rapport is strikt geheim en mag niet gelezen worden
door de Antifa, Kafka, AIVD en het Ministerie van Justitie, mits er een
leesdonatie van minstens 10.000 euro gedaan wordt ten bate van de kas
van Nieuw Rechts. De linkse landverraders zijn dus gewaarschuwd.
Inleiding
Gedurende de afgelopen vijftien jaar heb ik in het
diepste geheim privé onderzoek verricht
naar alles wat zoal te maken heeft met de multiculturele samenleving.
Doorslaggevend voor mij was het onderzoek van de extreemrechtse organisaties,
omdat zij de grootste tegenstanders zijn van immigratie. In dit rapport
zal ik mijn bevindingen over dit thema beknopt uiteen zetten.
Door mijn technisch/ wiskundige achtergrond (Technische Universiteit
Delft, TUD) denk ik nogal exact. Juist hierom wil ik elk begrip uit de
vage alfa wereld zo exact mogelijk definiëren, wat ook gedaan is
in deel 3 van dit rapport.
Alle informatie over Nieuw Rechts is verkregen door onderzoek van de
website en uit persoonlijke gesprekken met diverse kernleden van deze
organisatie. Ik heb deze organisatie echter niet diepgaand onderzocht,
omdat het gaat om een jonge partij, die nog niet volledig uitgegroeid
is.
In het verleden heb ik geparticipeerd
met de Centrum Democraten en de Realisten, omdat ik destijds bezig was
om volledig te assimileren in Nederland en om honderd procent Nederlander
te worden. Helaas moet ik nu, na twintig jaar toegeven, dat dit
bijna volledig mislukt is, want in het beste geval ben ik nu een zuivere
Hindoelander. Ik wil echter aan iedere Nederlander duidelijk maken dat
het op grond van diepgaande psychologische theorieën beter is om
mij als een Hindoelander te beschouwen, omdat het schadelijk en nadelig
kan zijn voor de zuivere 'blanke' Nederlanders om mijn persoon als een
Nederlander te beschouwen. Het is mijn plicht om de autochtone 'blanke'
Nederlanders te beschermen tegen mijzelf, want ik ben feitelijk een gevaar
voor hen, en ik moet hier rekening mee houden. Ik kan niet zomaar als
immigrant besluiten om Nederland te veroveren en het inheemse volk hier
uit te roeien of af te slachten, zoals de Marokkanen doen. Nee, als Hindoe
fundamentalist moet ik de oorspronkelijke Nederlanders respecteren en
hen actief steunen, als hun voortbestaan in gevaar komt.
Grondige bestudering van dit rapport is noodzakelijk, om de ontwikkeling
van de Nieuw Rechtse denkwereld te doorgronden. Dit rapport is echter
onvolledig. Ik zal nog werken aan een analyse van het Nieuw Rechts forum,
want dan pas kan aangetoond worden hoe de leden en sympathisanten van
deze organisatie denken en wat zij eigenlijk willen. Mijn heilige visie
op de toekomst van het 'blanke' autochtone Nederlandse volk is uiteengezet
in mijn online Eboek:
Ebook publication: Uitstervende Nederlanders. Mein Kampf, deel 2
A4 pages=267 / Words=110.729 / Epages= 87
Sieg heil aan onze Mahatma Pim Fortuyn.
Wie denkt etnisch?
De echte Nederlander, zoals ik ze ken, wil in feite niet etnisch denken.
Maar wat moet een 'blanke' doen als hsij constant geconfronteerd wordt
met twee miljoen zwartjes die zeer racistisch of hinderlijk etnisch denken?
Dit is een van de grootste dilemma's waar vele miljoenen 'blanke' Nederlanders
dagelijks mee zitten, als zij contact maken met de racistische denk- en
geloofswereld van de zwarten en kleurlingen in Nederland. Op
grond van mijn eigen ervaring weet ik bijvoorbeeld dat Surilanders haast
extreem racistisch denken en ook geheel raciaal georganiseerd zijn in
Nederland. Al de Surinaamse organisaties zijn min of meer gesloten
etnische kasteachtige clubjes, waarin er alleen maar mensen van het eigen
ras of met hetzelfde uiterlijk zitten. De beruchte Hindoeraad bestaat
bijvoorbeeld alleen uit Hindoemannen en er is geen ruimte voor lagere
kasten of voor niet-Hindoestanen. Ook bij Turken spelen dergelijke raciale
elementen een grote rol. Binnen de Turkse gemeenschap is er een sterke
neiging om de innerlijke belevingswereld strikt binair te ordenen. Er
is weinig bekend over het extreme Turkse racisme in de grote steden en
over de discriminatie van niet-Turken. Turkse vrouwen worden wreed gestraft
als zij intieme relaties of vriendschappen onderhouden met zwarten, kleurlingen
(meeste turken noemen hen halfapen) of niet-Turken. Dit is iets wat heel
sterk leeft binnen de gesloten Turkse gemeenschap.
Het is logisch dat de idealistische 'blanke'
Nederlander er op een gegeven moment genoeg van heeft, als hij constant
uitgescholden wordt voor barbaar, blanke, macamba, kaaskop, boerenlul,
domme bakra, boeroebrokostoeroe, enz. maar weet dat hij direct de cel
in wordt gegooid als hij iets negatiefs uit over de agressor. Deze
scheve politiek correcte machtsverhouding is een van de diepere oorzaken
voor de groeiende afkeer tegen alles wat er buitenlands uitziet in Nederland,
want alles wordt immers doorverteld, tijdens borrelpraatjes in de kroeg.
Is het dan niet logisch dat de maat op een gegeven moment vol is en de
'blanke' dan kiest om lid te worden van een witte partij of voor een partij
die opkomt voor de belangen van de 'blanke' Nederlanders? Wie begon immers
als eerste?
Jodenhaat
Echte jodenhaters
kunnen lid worden van de Nationale Alliantie (NA).
Het lijkt mij echter wel nuttig om in dit geheim rapport iets te openbaren
over de bittere geschiedenis van de 'blanke' Joden in Europa.
Na de bloedige kerstening van alle Germaanse
volkeren en stammen begon een duistere periode vol haat, discriminatie
en zelfs moordpartijen op alles wat niet-bijbels eruit zag. Joden
behoorden ook hierbij en werden op bittere wijze gediscrimineerd. Joodse
vrouwen werden hierbij na hun huwelijk zelfs legaal ontmaagd door de edelen
en hoge geestelijken. Feitelijk was middeleeuws Europa een religieuze
kastenmaatschappij, waarin de christelijke priesterklasse en de edelmannen
tot de hoogste kaste behoorden en alles mochten doen wat zij wilden met
het volk en de onaanraakbaren. Het was voor Joden verboden om normaal
mee te doen met de samenleving en hierom specialiseerden zij zich in handel
en kunstzinnige producties. Nadat Christoffel Columbus een nieuwe roofroute
ontdekte naar de nieuwe wereld in 1492 begon een tijdperk van grote volksverhuizingen
vanuit Europa. Het tijdperk van de negerslavernij begon toen officieel
en Joden deden ook volop mee, zonder enige gewetenswroeging. Joodse zakenmannen
en bankiers speelden de hoofdrol en beheerden het grootste deel van alle
geldstromen, die te maken hadden met de negerslavernij en de exploitatie
van de koloniën. Dit leidde ertoe dat Joden behoorlijk wat geld hebben
verdiend aan het misbruik van de zwartmensen en dit tot op heden niet
willen toegeven. Feitelijk zou dit grondig moeten worden onderzocht door
geschiedkundigen en historici.
Recentelijk is na academisch onderzoek aangetoond dat er ruim 280 miljard
euro verdiend is door de Nederlandse staat en handelaren tijdens de slavernij
in Suriname. Het is onduidelijk hoeveel procent van dit kapitaal nu in
Joodse handen is en wat de klagende negers nu hiertegen gaan doen. Opvallend
is dat Joden juist vereerd en afgelikt worden door Surinaamse negers,
omdat zij blank zijn en vaak heel rijk zijn. De relatie tussen joden en
negers is historisch gezien nogal dubieus, want beide groepen werden als
paria's behandeld in 'blank' christelijk Europa, maar desondanks bleven
zij elkaar ook uitbuiten en minachten. Antisemitisme komt bij negers en
hun organisaties nauwelijks voor, mits zij islamitische idealen erop na
houden. Ook bij Hindoestanen is antisemitisme een taboethema.
Industriële revolutie
Toen de industriële revolutie begon in de zeventiende eeuw, ontstond
er grote behoefte aan intensieve kapitaalinvesteringen. Joden beheersten
in die tijd het grootste deel van het bankwezen in alle koloniale landen,
omdat zij degenen waren die de economische infrastructuur van heel Europa
hadden ontwikkeld en georganiseerd, dankzij hun continentale netwerken.
Met Joods investeringskapitaal werden talloze laboratoria, wetenschappelijke
instituten, fabrieken en talentvolle onderzoekers gefinancierd, waardoor
de industriële revolutie explodeerde en zorgde voor een tijdperk
van grote ontdekkingen. De welvaart van grote delen van het volk nam toe
en allerlei nieuwe technische snufjes maakten het leven steeds aangenamer.
Door de massaproductie werden goederen goedkoper, omdat arbeiders flink
werden uitgebuit, door het ontbreken van sterke vakbonden. Pas omstreeks
de negentiende eeuw ontstond er een situatie dat de arbeidskracht van
ongeschoolden in Europa goedkoper werd dan die van de negerslaven in de
koloniën. Vele Joodse economen ontdekten dit als eersten en beseften
dat de negerslavernij te duur werd, dankzij de massa productie van hun
eigen industrieën. Dit leidde op den duur tot het besef dat het tijd
werd om de negerslavernij gewoon af te schaffen en de vrijgekomen negers
nog goedkoper in te huren als ongeschoolde arbeiders, wat uiteraard totaal
mislukte.
Dus, hoewel de Joodse elite aanvankelijk grof geld verdiende aan de exploitatie
van de negerslaven en met de koloniale handel, waren het uiteindelijk
toch weer de elitaire Joden die pleitten voor afschaffing van de negerslavernij,
niet vanwege religieuze of humane overwegingen, maar puur vanuit zakelijke
inzichten, juist dankzij de industriële revolutie, welke grotendeels
gefinancierd werd door Joods kapitaal. Ironisch is dat de Joden in christelijk
middeleeuws Europa juist moderner waren en keihard werkten om de welvaart
van de onderontwikkelde 'blanke' christenen te vergroten. In
het kielzog van de industriële revolutie zorgde juist ook het Joods
kapitaal voor de Renaissance en de Verlichting, wat uiteindelijk leidde
tot de liberalisering en modernisering van achterlijk christelijk Europa.
Toch bleef de haat jegens joden onderhuids gloeien, omdat men juist jaloers
was op het succes van deze migranten, die na ruim 1900 jaar voor de volle
honderd procent genetisch geassimileerd waren en min of meer tot hetzelfde
fenotype behoorden van elke standaard Europeaan. Het is bizar om dit alles
nu te analyseren, want het zegt veel over de gevaren voor succesvolle
etnische groepen, zelfs in onze tijd.
Adolf Hitler was feitelijk een achterlijke
christelijke fundamentalist, die erin slaagde om via massapropaganda de
Joden tot zondebokken te bestempelen, met als enige doel despotische macht.
Opvallend is dat Joseph Goebbels als eerste erin slaagde om de
radio op geniale wijze te gebruiken voor het mobiliseren van het onderontwikkelde
en achterlijke zwaar christelijke volk in Duitsland. In zekere zin is
er een parallel tussen het huidige gebruik van het internet door diverse
extreemrechtse, fascistische, links-extremistische, moslim fundamentalistische
en andersoortige clubjes in ons high tech communicatietijdperk. Juist
doordat de coderingstechnologie nu heel goed ontwikkeld is, kunnen kwaadwillige
figuren heel veel gemene plannen maken. Ook is de anonimiteit nu extreem
ontwikkeld, waardoor er vele miljoenen mensen in een onderbewuste waantoestand
leven en zich ontwikkelen tot anarchistische radicalen, die blind geloven
in hun eigen verwrongen haatideologie.
Ik en moordenaar Mohammed Bouyeri
Er is in zekere zin een overeenkomst tussen Mohammed Bouyeri (moordenaar
van Theo van Gogh) en mijzelf. Dankzij het internet raakte ik in een extreme
cyberpsychose (iets wat het Pieter Baan Centrum grondiger moet onderzoeken)
en hierdoor verstuurde ik toen een gewetenloze tekst, als poederbrieven
('Antrax van Allah') naar
tientallen Hindoeorganisaties (mei 2002). Destijds opereerde ik anoniem
op internet onder diverse extreme schuilnamen. Mohammed B. opereerde vlak
voor het plegen van de religieuze moord ook anoniem op internet en stond
bekend als een gewetenloze moslim extremist op diverse forums. Dit impliceert
in zekere zin dat deze jongeman net als mij handelde in een waantoestand,
wat ik een cyberpsychose noem. Het voornaamste kenmerk van een cyberpsychose
is de aanwezigheid van een extreme en gewetenloze onderbewuste Ik-figuur,
die op bepaalde momenten de echte Ik totaal uitschakelt en de deur opent
voor wreed gedrag en zelfs misdadige handelingen. Er moet meer psychiatrisch
onderzoek verricht worden naar deze psychische aandoening, want anders
kan het leiden tot heel gevaarlijke toestanden op het internet.
Algemene kenmerken van de cyberpsychose:
1. Een Ik-ben-god-zelf-op-internet waanovertuiging.
2. Extreme interpretatie, toepassing en uitvoering van een bekrompen binaire
haatideologie, zoals moslimhaat, jodenhaat, negerhaat, islamitisch fundamentalisme,
fascistisch geloof, neonazisme, enz.
3. Extreem sociaal isolement.
4. Extreme eenzaamheid, gepaard gaande met suïcidale momenten.
5. Extreme neiging om alles ongeremd te willen uiten op internet forums
en via email, geheel anoniem, met gebruik van vele schuilnamen.
6. Vervallen voedingspatroon, meestal ondervoed, of fastfood gebruiker.
7. Verstoord dag- en nachtritme. Tot drie uur 's ochtends haat en moord
zaaien op internet en de volgende dag pas drie uur 's middags opstaan
uit bed.
8. Verstoorde sociale en psychische belevingswereld.
9. Meestal mannelijk geslacht, ongehuwd, kinderloos, werkloos en boven
de dertig jaar. Ras, geaardheid en afkomst spelen hierbij geen significante
rol.
10. Dreigende asociale houding tegenover vreemden. Ontwijken van normaal
sociaal contact. Kille zwijgende blik in gelaat.
Ik raad een ieder af om anoniem te opereren
op internet. Blijf mens op de digitale snelweg, want alleen dan
zal je geestelijk verder groeien en maximaal profiteren van de voordelen
van dit high tech communicatiemedium. Technologie is leuk, maar het moet
niet leiden tot een beestachtig evolutieproces van tientallen miljoenen
mensen.
In deel twee van dit geheim rapport over Nieuw Rechts
zal de analyse voortgezet worden.
***
- Deel 1, Geheim rapport Nieuw Rechts. Inleiding.
- Deel 2, Geheim rapport Nieuw Rechts. Extreemrechts in het kort.
- Deel 3, Geheim rapport Nieuw Rechts. 27 Exacte definities.
- Deel 4, Geheim rapport Nieuw Rechts. Ideologie.
- Deel 5, Geheim rapport Nieuw Rechts. Hoe verder? Aanbevelingen!.
WEBpublication EBOEK / EPAGE 1 of 5
Home
Podium
Politiek
Religie
Hindoeisme
Islam
Suriname
India
Liefde
Jongeren
Literair
Poezie
Zeepkist
Gastenboek
Links
Disclaimer
Contact
Kritisch Podium DewanandPolitiek
Alle rechten voorbehouden; All rights reserved
Copyright @ Dewanand 2005
|
|