Home Podium Politiek
Religie Hindoeisme
Islam Suriname India
Liefde Jongeren
Literair Poezie Zeepkist
Gastenboek Links
Disclaimer Contact
Kritisch Podium Dewanand
Suriname
Lustrum herdenking poederbrieven Dewanand van mei 2002
foto 23 leeggeschreven bic pennen uit
cel
Offeraar Dewanand
Offercode wfor1218
Offerdatum 5 mei 2007
Intern home: Lustrum herdenking
poederbrieven Dewanand wfor1218
Inhoudsopgave hoofdstukken (17)
0. Inleiding algemeen
1. 'Ik heb er geen spijt van'
2. Raszuivere Germaanse Nederlanders
3. Nieuwe laterale inzichten
4. Mijn participatie in Werkgroep Agni, Hindoestrijders organisatie
5. Workshop Vedic Mathematics, hsfn congres hindoeïsme en wetenschap
donderdag 20 juni 2002
6. De arrestatie d.d. donderdag 27 juni 2002 om 7:30 uur
7. Enkele herinneringen aan de politiecel in Den Haag
8. Herinnering cel-gedichten. "De ritmische duif" d.d 30 juni
2002
9. Stichting Agni of Hsfn verstuurden mijn poederbrief teksten
10. Herdenking Mahatma Pim Fortuyn
11. Dewanand in Wikipedia genoteerd
12. 'Moslims hebben geen toekomst'
13. Publieke reacties op internet van poederbrieven Dewanand
14. Interview Dewanand: Stop hindoeholocaust
15. Overige publicaties poederbrieven en Dewanand
16. Kans op herhaling?
17. Teksten online ivm lustrum herdenking poederbrieven
Links INTERN (zie onderin)
0. Inleiding algemeen
Heden, 5 mei 2007 herdenk ik een stukje uit mijn woelige
verleden. Het is vandaag precies vijf jaar geleden dat ik poederbrieven
verstuurde naar vele hindoeorganisaties in Nederland en hiervoor eind
juni 2002 gearresteerd werd, waarna in bewaringstelling volgde en verpleging
in een gesloten kliniek, op voorschrift van het vonnis. Hier mijn officiële
betoog over deze kwalijke gebeurtenis, die ik op geen enkele manier betreur,
want treuren is slechts het lot van onwetenden, dwazen en dementerenden.
In deze tekst probeer ik mij te herbezinnen en enkele leuke dingen uit
mijn geheugen op schrift te stellen.
1. 'Ik heb er geen spijt van'
Nu, na vijf jaar, een mooi lustrum voor
deze poederbrieven kwestie, moet ik toegeven dat ik op geen enkele manier
spijt mag of moet betuigen, jegens niets en niemand. In principe
hebben Hindoes in Nederland dit hard verdiend, wegens hen eigen domme
fouten en aapachtige denkwereld. De etnische Hindostanen (bruine en zwarte)
zijn een schande voor het hele geweldige Hindoeïsme en voor de hele
oude Vedische beschaving van tienduizend jaar geleden. Kijk eens hoe honds
en lafhartig hindostanen elkaar behandelen. Kijk eens hoeveel achterlijk
feodalisme er niet bestaat in India, het befaamde land van de bruine en
zwarte hindoetjes, of liever kleine, genetisch gedegenereerde koelietjes.
Hindoestanen moeten zich schamen, om de verlaging van hun Hindoe Dharm
en moeten hiervoor nog harder gestraft worden door alle 33 miljoen Hindoegoden.
Adolf Hitler koos het verkeerde
volk, want hij zou juist een goede daad verricht hebben door te kiezen
voor zes miljoen Hindoes in plaats van Joden. Joden zijn
juist een zegen geweest voor de vooruitgang der Germaanse rassen, maar
helaas kregen zij stank als dank, zoals gebruikelijk is in onze verdorven
menselijke waanwereld.
Spijt betuigen voor een karmische daad
uit het verleden is een vorm van zwakte in het Hindoe fundamentalistische
denken en handelen. Een Hindoeman moet immers trots zijn kruis
dragen en op harde manier leren van al zijn fouten, want daar zit juist
de bloem der zuivere kennis in. Vergeving zoeken bij God, Allah, Jezus,
Krishna, Altecrea of welke hogere halfgod of Creator dan ook, is een laffe
daad en getuigt van een gemakzuchtige instelling. Ik zoek dus geen vergeving
bij geen enkele koelienist en wil hen slechts duidelijk maken dat zij
nog flink moeten oppassen voor mij en mijn heilige oorlog. Een Hindoe
fundamentalist zoekt naar hogere inzichten en voert oorlog voor minstens
tienduizend jaar, als hij gereïncarneerd is in een menselijk omhulsel
op deze planeet. Alle Hindoes in Nederland dienen uit te kijken en zij
moeten zorgen voor meer rechtvaardigheid en hogere inzichten.
In onderstaande link kan de hele tekst van de poederbrief
gelezen worden, met een scan van een origineel uit mei 2002.
Specimen: Poederbrief Dewanand
hele tekst, d.d. 5 mei 2002
Scan originele Poederbrief
Dewanand
2. Raszuivere Germaanse Nederlanders
Tijdens de periode van de poederbrieven in mei 2002 hield ik mij al vele
jaren bezig met het lot der Germanen in Nederland. Hier mijn officiële
verklaring.
Met betrekking tot de raszuivere Germaanse rassen en volkeren op Nederlands
grondgebied blijft mijn visie hetzelfde tot mijn laatste ademtocht.
Mijn ideaal is simpel:
Als ik over tienduizend jaar
opnieuw reïncarneer op deze planeet, dan wil ik minstens tienduizend
raszuivere Germaanse Nederlanders terugzien ergens in een poldertje
of in het oude veengebied, levend en met een bordje puur Hollandse stamppot
of boerenkool met wat lekkere Gelderse rookworst. En natuurlijk met
een Heineken pintje erbij he. Hup Holland.
Dit is simpele Hindoe fundamentalistische
logica.
Deze mantra van mij heeft veel gevolgen voor alle allochtonen, zwarten,
kleurlingen, hindostanen en niet-westerlingen op Nederlands grondgebied.
Wel streef ik niet naar een gewelddadige en bloedige realisatie van een
mogelijke zuivering, want dat zou juist slecht zijn voor het collectieve
karma van de 'blanke' Nederlanders. Nederland moet er alleen zijn voor
de raszuivere Nederlanders en alle vreemde volkeren dienen hierom gestimuleerd
te worden, op legale wijze, om ooit voorgoed te vertrekken. Zo blijft
Nederland schoon, rein en zuiver. Slimme
vreemdelingen met een leuk talent of capaciteiten moet je wel hier houden
en hen juist ondersteunen om de holistische meerwaarde van het raszuivere
Nederland te versterken. Een beetje buitenlands talent is dus heel
goed, maar teveel hinderlijke junk genen in het hogere, reine Germaanse
bloed is een vloek voor de hele maatschappij.
Geweld en oorlogen dienen wij te voorkomen en ieder levend wezen een
redelijk bestaan te gunnen, ergens in een verwarmde uithoek op onze wereld.
Racisme komt niet voor bij individuen die zichzelf een hogere meerwaarde
toekennen op grond van hun unieke genetische constitutie, nee dit is wettelijk
toegestaan en zelfs noodzakelijk om gelukkig te zijn met jezelf en om
je eigen immuniteitssysteem te optimaliseren (conform theorieën uit
de psychosomatische wetenschap).
Racistisch denken is dus normaal bij alle mensachtigen, want die zijn
onvolmaakt geschapen door Altecrea en zitten levenslang gevangen in de
tamo guna. De wet schrijft voor dat alleen racistisch handelen strafbaar
gesteld is, als het leidt tot discriminatie of letsel bij een ander individu.
Een willekeurig mens mag dus extreem
racistisch denken, maar dient hierbij te vermijden om openlijk racistisch
te handelen. Elke racist dient zichzelf altijd verder te
ontwikkelen, om hogere inzichten te realiseren in het doel van een menselijk
bestaan en zal zo verlost worden van handelen in de tamasische geaardheid.
In theorie is elk mens perfect geschapen, ongeacht hsijn genetische constitutie,
wat betekent dat alle mensen van alle rassen gelijkwaardig zijn, qua intellect,
kracht, emoties en wilskracht. De racist die dit inzicht heeft gerealiseerd
door wijsheid, boetedoening en contemplatie is in wezen daarna geen racist
meer.
3. Nieuwe laterale inzichten
Nu, vijf jaar na de poederbrieven affaire ontdek ik elke dag dat ik nieuwe
laterale inzichten krijg en de hele schepping nog beter van dienst kan
zijn. Het kan beter en rechtvaardiger op onze verziekte en verkrachte
planeet. Wij moeten alle menselijke krachten nu bundelen om een einde
te maken aan onrecht, uitbuiting en vernietiging van al het unieke leven
op onze planeet. Hierom moeten wij nu strijden voor een betere wereld,
en in principe moet de heilige oorlog tegen de demonen en asuras nu meteen
beginnen, om de hogere Hindoe Dharm en de oude Dharm der oude Germanen
in ere te herstellen, op een voorbeeldige en eerbiedwaardige wijze, dus
zonder al te veel fysiek leed. Een beetje geestelijk leed hierbij is altijd
goed, omdat lijden de kortste weg naar verlossing is en tot zuivering
leidt van chetan (momentaan bewustzijn), geest, en ziel.
Wees dus niet bevreesd om te lijden als
miljoenen Hindoe kernbommen neerdalen uit de hogere gewelven van de hemel
en de hogere spirituele planeten. Een bad met zuiver spiritueel
water van een hogere planeet kan pijnlijk zijn in het begin, maar aan
het eind ben je gezuiverd en dan smaken je vlees en bloed naar nectar.
Oude wonden in je geest en lichaam moet je open snijden en helemaal uit
laten bloeden, om jezelf te zuiveren en om vitaler te worden.
Momenteel heb ik nieuwe laterale inzichten in het doel van elke micro-schepping
door Altecrea en ik moet al deze dingen op schrift stellen in dit leven.
Ik moet mij nu echter richten tot het internationale publiek en zal hierom
na juni fulltime in het Engels gaan schrijven. Mijn website krijgt dan
een forse Engelstalige sectie en zal systematisch ontwikkeld worden tot
een zware internationale Hindoe fundamentalistische website. Ik heb dus
nog heel veel te doen komende tien jaar en ben blij dat ik steeds doorleer
van al mijn fouten en gebreken. Iedereen kan mij mailen om tips, adviezen,
kritiek of gewoon wat commentaar door te geven. Alles is welkom, zelfs
dreigementen vind ik af en toe wel spannend.
4. Mijn participatie in Werkgroep Agni, Hindoestrijders
organisatie
Vanaf 1995 tot mijn arrestatie in juni 2002 deed ik actief mee met alle
Hindoeorganisaties en iedereen kende mij. Ik hielp Werkgroep Agni (nu
Stichting Agni) met hun rechtszaak tegen het misbruik van de heilige naam
van Shiva door een pornobedrijf. Eigenlijk was ik al jarenlang actief
bezig in de Hindoewereld in Nederland en men kende mij tot in alle uithoeken
van het hele land. Juist hierom verbaasde het iedereen dat ik op een gegeven
moment gearresteerd werd voor het versturen van poederbrieven aan Hindoeorganisaties.
Ik verstrekte een lang repliek aan Stichting Werkgroep Agni om hen te
ondersteunen met hun rechtszaak tegen een pornobedrijf die de naam van
Shiva misbruikte. Zie dit document van d.d. maandag 31 december 2001 op
mijn server.
Pleitnotie Dewanand voor Stichting
Werkgroep Agni, inzake misbruik Shiva, d.d. maandag 31 december 2001
Mijn repliek hielp niet veel, want tot op heden is de rechtszaak tegen
het pornobedrijf niet gewonnen en Stichting Agni is nu bezig met een jarenlange
bodemprocedure en heeft geen illegale machtsmiddelen in de strijd ingezet,
zoals moslims wel overal ter wereld doen. Hindoes zijn echte laffe, bange
en zwakke mensen en iedereen lacht hen uit als mietjes zonder ballen.
Handelen in het belang van het collectief of de gemeenschap vinden de
meeste Hindoes niet belangrijk, want hun aapachtig bewustzijn hindert
hen evolutie tot een hoger mensenras. Ik publiceer veel hierover, maar
ja, Hindostanen hebben mij nu verstoten en weigeren om mijn website te
accepteren en te erkennen, als de grootste uit de Hindoestaanse gemeenschap,
met een razend vernieuwende visie op Hindoezijn. Ik heb hier schoon genoeg
van en zal mij maar terugtrekken uit die domme, hondachtige Hindostaanse
gemeenschap in Nederland en Suriname.
Maar, ik ben uiteraard niet klaar met hen, want in de toekomst krijgen
zij zeer zeker op pijnlijke wijze met mijn radicale Hindoe fundamentalistische
oorlogsstrategie te maken en dan zullen zij boeten voor hun zonden en
aapachtige lafheid. Shri Rama ka Desh komt er zeer zeker en alle Hindostanen
zullen daarnaartoe gedeporteerd worden, desnoods met grof geweld en tegen
hun domme wil, geheel in hun eigen belang en behoud.
Momenteel voert Stichting Agni niet veel uit en klaagt
alleen een beetje over moslims en Hindoe belangen, zonder echte acties.
Nu krijgen zij gemeentelijke subsidies en willen met mij absoluut
geen contact. Zelfs de toegang tot hun openbare bibliotheek werd mij ontzegd
en zij reageren op geen enkele mail van mijn kant. Ik ben nu dus helemaal
verstoten uit de totale Hindoegemeenschap in Nederland en ben hierom officieel
kasteloze in de bittere Nederlandse kastenmaatschappij. Dit bewijst alleen
maar hoe dom en aapachtig Hindostanen in werkelijkheid zijn en hoe weinig
zij doen om elkaar beter te waarderen. Zelfs hun eigen geschiedenis kennen
zij niet en zij doen er ook geen moeite voor om het te kennen, want een
halfaap heeft immers geen historisch geheugen en denkt alleen aan daal
(hindostaanse erwtensoep), doksa (eend), daroe (alcohol), dansie (dansfeesten,
dure billenschudfestivals) en doekoe (geld). Aan Hindostanen heeft Nederland
gewoon niets.
5. Workshop Vedic Mathematics, hsfn congres hindoeïsme
en wetenschap donderdag 20 juni 2002
Op donderdag 20 juni 2002 organiseerde Hindoe Studenten Forum (hsfn)
een congres over Hindoeïsme en wetenschap. Ik deed hieraan mee en
hield een workshop over Vedische Wiskunde in een van de collegezalen van
de Haagsche Hogeschool in Den Haag. Zie hier de originele tekst, met scans
van de klad berekeningen.
Workshop stenciltekst Vedic
Mathematics, hsfn congres hindoeisme en wetenschap donderdag 20 juni 2002
Colloquium Hindoeïsme en
wetenschap, programmaboekje Hsfn, 20 juni 2002
Deze workshop verliep die dag niet perfect, want de hele organisatie
eromheen was inefficiënt en onduidelijk. Uiteindelijk aan het eind
van de avond raakte ik overspannen en hield een scheldkanonnade in de
grote hal van de Haagsche Hogeschool, waarna ik met spoed weggebracht
werd naar Delft, door mijn vader. In die tijd zaten mijn halfzusjes Ratna
en Shama en halfbroertje Anand in de top van Hsfn en mijn vader hield
die dag ook een korte toespraak. Mijn familie was dus goed vertegenwoordigd
in deze hindostaanse organisatie. Men waardeerde mij ontzettend toentertijd,
als een actieve en radicale strijder voor Hindoe belangen en ik had het
contact met mijn familie bijna helemaal hersteld.
Heden ten dage willen Hsfn, haar vele leden en haar hele bestuur niets
met mij meer te maken hebben, omdat zij niet geassocieerd willen worden
met mijn radicale ideeën en het Hindoe fundamentalistisch gedachtegoed.
Het enige wat Hsfn nu schijnt te
doen is het organiseren van billenschudfestivals en verder voeren zij
niet veel meer uit in het belang van de Hindostaanse gemeenschap. Het
forum van Hsfn is bijna inactief en straalt weinig vernieuwing uit.
Onbegrijpelijk voor mij is dat het bestuur van Hsfn niets met mij te
maken wil hebben, ondanks mijn kennis en expertise. Ik snap niet waarom
Hindostanen zo dom en onderontwikkeld zijn en zo ontzettend bang zijn
voor anti-islam sympathieën. Ook begrijp ik niet waarom Hsfn niet
verder wil werken, samen met mij, aan de ontwikkeling van de Vedische
wiskunde in Nederland. Maar ja, ik kan hen niet dwingen hiertoe en moet
hen maar vergeten, want aan halfapen met een doksabrein heb je niet veel
in Nederland. Hindostanen schijnen niet zelf te beseffen dat zij bijna
absoluut geloven in hun eigen minderwaardigheid en snel hier iets aan
moeten doen, want anders zijn zij over tien jaar al helemaal uitgemoord
of kapot geassimileerd door grotere en sterkere moslims, negers en blanken.
Uiteindelijk zullen kleine, zwakke en
laffe volkeren en rassen toch helemaal uitgeroeid worden door de grotere
en sterkere. Dit gebeurde al miljoenen jaren geleden met de zwakke
Neanderthalers, die door Homo Sapiens werden verkracht, uitgemoord en
opgegeten. Dit vernietigingsproces schijnt zich nu te herhalen in alle
multiculturele maatschappijen in vele Westerse landen. Treurig is wel
dat de grotere en sterkere 'blanken' nu bezig zijn massaal zelfmoord te
plegen en zichzelf vernietigen met het Socialisme en de politieke correctheid
in hun kleinzielige democratische staten, waar een domme, verraderlijke
minderheid de absolute macht heeft en alles uitbuit en verziekt.
6. De arrestatie d.d. donderdag 27 juni 2002 om 7:30 uur
Mijn herinneringen aan de arrestatie spoken vaak door mijn hoofd en af
en toe droom ik erover. Elke keer als ik een agent aan mijn deur zie of
een persoon in uniform, dan spoken herinneringen aan deze donderdag door
mijn hoofd.
Op donderdag 27 juni 2002 stond ik om halfzes 's morgens
op om door te werken aan een literatuurlijst voor mijn boek over het dynamisch
vreemdelingenbeleid. Mijn vrouwtje hielp mij daarbij. Op de werktafel
naast mijn computer in mijn studeerkamer stond er die ochtend een hele
stapel boeken. Ik werkte nauwelijks een half uurtje deze ochtend en voelde
mij opeens weer slaperig. Dus besloten wij om weer naar bed te gaan, omstreeks
zeven uur 's morgens en kleedden ons uit in de slaapkamer, om dicht bij
elkaar in bed te kruipen. Nauwelijks tien minuten later luidde de deurbel
enkele malen en ik sprong verbaasd op om te kijken wie zo vroeg 's morgens
aanbelde, want ik verwachtte geen bezoek op dit vroege tijdstip. Tot
mijn grote verbazing zag ik een heleboel politieagenten en eentje toonde
mij een pasje en schreeuwde om de deur te openen. Ik had geen flauw
idee wat er aan de hand was en haastte mij om mijn kleren aan te trekken
en rende daarna naar het keukenraam.
Ik keek door het keukenraam naar de schreeuwende agenten en opende de
deur niet, waarna eentje de deur insloeg met een kleine stormram. Ik zag
de deur openvliegen en mijn vrouw schreeuwde het uit van angst. Daarna
stormde een agent op mij af en vroeg naar mijn naam. Ik zweeg en hij verklaarde
dat ik onder arrestatie gesteld werd, waarna hij handboeien plaatste om
mijn beide handen.
Het hele arrestatieteam bestond uit ongeveer 13 personen, met een officier
van Justitie erbij, die zich aan mij voorstelde als waarnemer. Ik was
stomverbaasd en wist niet goed waar het om ging. Men gaf mij toestemming
om mijn schoenen aan te trekken en wat spullen te pakken (portemonnee,
sleutels en wat geld), waarna ik afgevoerd werd via de lift naar een arrestatiewagen,
die beneden gereed stond. De rit daarna naar het hoofdbureau van Politie
Haaglanden aan de Jan Hendrikstraat in Den Haag duurde eindeloos en een
nieuw duister tijdperk brak voor mij aan.
7. Enkele herinneringen aan de politiecel in Den Haag
In de politiecel aan de Jan Hendrikstaat sprak ik regelmatig met medegedetineerden
in de kleine binnenluchtplaats en leerde zo een heleboel over het leven
van echte criminelen.
Er was een Surinaamse jongeman die gearresteerd was wegens diefstal uit
een opslagmagazijn van goederen en gebeten was door een politiehond in
zijn borst. Deze jongen was een echte draaideurcrimineel en zou nog jarenlang
zijn leven moeten doorbrengen in de gevangenis na het vonnis. Zijn naam
kan ik mij niet meer herinneren.
Toen deze jongen het verhaal over mijn poederbrieven hoorde, vertelde
hij mij een angstvallig verhaal over de straf die mij te wachten stond.
Hij verklaarde dat men mij zou gebruiken als zondebok en dat ik minstens
zes jaar gevangenisstraf zou krijgen en ik raakte hiervan bijna in paniek,
want ik zou dan alles kwijtraken en helemaal verlaten en berooid terug
moeten keren in de maatschappij, na zo een straf in eenzaamheid.
Gelukkig verliep het verhoor in de politiecel beter dan ik had gedacht
en de rechercheurs waren vriendelijker. Langzamerhand kreeg ik een beter
beeld van de straf die mij te wachten stond, wegens het versturen van
poederbrieven aan 20 Hindoeorganisaties. Na het laatste verhoor en mijn
verklaring mocht ik zelfs in de personeelskantine van het politiebureau
kijken naar de finale van het Wereldkampioenschap voetbal, wat normaliter
niet toegestaan was voor in bewaring gestelden. Ik had
toen ontdekt dat de twee Nederlandse rechercheurs (man en vrouw) die mij
verhoorden een beetje sympathiseerden met mijn extreem rechts anti-islam
ideologie en onder de indruk waren van mijn schrijfproducties, die zij
gevonden hadden op mijn werkcomputer, die samen met al mijn spullen in
beslag genomen waren. Opmerkelijk is dat ik alle papieren, notities
en computerspullen netjes terug kreeg in de loop der komende maanden.
Alles werd netjes en onbeschadigd per koerier thuis in mijn woning afgeleverd
en toen ik in de kliniek verbleef, kon ik na installatie gewoon doorwerken
aan mijn magnifieke schrijfproducties, om mijn beruchte schrijfcarrière
als Hindoeschrijver en onderzoeker voort te zetten. Het balletje rolde
gaandeweg beter dan ik ooit vermoedde na mijn arrestatie op donderdagochtend
van 27 juni 2002.
8. Herinnering cel-gedichten. "De ritmische duif"
d.d 30 juni 2002
In de politiecel schreef ik een gedicht op verzoek van een cipier, die
zijn saaie baan wat wilde opvrolijken. Hij leende mij wat blanco vellen
papier en een kleine potlood.
Dit gedicht, met offercode S187, schreef ik op zondag 30 juni 2002 in
een kleine politiecel aan de Jan Hendrikstraat in Den Haag met een potlood.
De cipier vond het heel leuk. Zie link hieronder.
(cel gedicht), "De ritmische
duif"
Tijdens de inbewaringstelling in het Huis van Bewaring PI Noordsingel
schreef ik onderstaande zeven gedichten, die te vinden zijn in de rubriek
poëzie.
S187, 32RR, 3C, zo300602, (cel), "De ritmische duif"
S188, 65RR, 11C, di090702, (cel), autospinsel, "Mijn stalen griet"
S189, 64RR, 10C, di300702, (cel), porno, "Rita, benen wijd"
S190, 25RR, 9C, ma041102, (cel), hindoes, "Diwali 2002"
S191, 28RR, 5C, ma041102, (cel), politiek/Janmaat, "Pot"
S192, 71RR, 13C, ma041102, (cel), politiek/Janmaat, "Eenmansleger"
S193, 32RR, 6C, ma041102, (cel), politiek/Janmaat, "Janmaat"
S194, 84RR, 15C, ma161202, (cel), nieuwjaar, "Paradijs 2002"
In de BZA-cel (nr. CS16) van de PI Noordsingel schreef ik 23 blauwe BIC
pennen leeg en beschreef hiermee in totaal 1555 vellen A4 papier ermee.
Ik schreef drie complete manuscripten, de helft van een roman, vele teksten
en 202 brieven.
In de kliniek in Delft aan de jorisweg maakte ik in de
creatieve werkplaats een leuke houten pennenbak voor al mijn lege pennen
uit de cel. Zie hieronder een foto van dit emotionele souvenir uit mijn
poederbrieven affaire. De twee witgrijze veren die
je in het bakje ziet zijn afkomstig van de duiven op de buitenluchtsplaats
van de PI Noordsingel bij de BZA afdeling.
Klik op de foto om het helemaal
te zien
serie foto's 23 leeggeschreven bic pennen
uit cel
Pikant detail tijdens het verblijf in de cel van
PI Noordsingel is dat een gevangenbewaarder op een dag verklaarde tegenover
zijn collega's en enkele andere medegevangenen dat
er in mijn cel voor vele miljoenen euro's aan teksten en boeken zitten,
waarmee hij zijn waardering voor mij als geïnterneerde schrijver
kenbaar maakte in het openbaar. Ik was die dag heel trots en mijn hele
cel leek veel op een bomvrije bunker van een geheime Al Qaida cel, vol
met geheime teksten over mijn toekomstige cyberterroristische plannen
als Hindoeschrijver en onderzoeker Dewanand.
9. Stichting Agni of Hsfn verstuurden mijn poederbrief
teksten
Omstreeks mei 2002 beschikte Stichting Agni over een heel grote adressenlijst
van vele Hindoeorganisaties en Hindostanen uit vele landen. Ik vernam
tijdens het verhoor dat bijna honderd Hindoeorganisaties de tekst van
mijn poederbrief ontvingen in vele soorten enveloppen en ook zowel per
fax als e-mail, en de recherche wilde exact weten welke echt van mij afkomstig
waren en welke niet. Ik besefte achteraf dat alleen Stichting Agni en/of
Hindoe Studenten Forum (Hsfn) hiertoe in staat waren, want zij hadden
immers alle adressen. Mijn poederbrief teksten waren zelfs
verspreid door studenten op de Haagsche markt aan de hobbemastraat, wat
duidelijk bewijst dat het toenmalige bestuur van Hsfn hiervoor verantwoordelijk
was. In feite waren zij dus medeplichtig aan het versturen van
poederbrieven, maar werden hiervoor niet gearresteerd en gevonnist.
Pikant is dat bijna de helft van alle Hindostaanse gezinnen binnen enkele
weken over een kopie van mijn poederbrieftekst beschikten, waardoor de
hele zaak tot grote onrust leidde in de Hindoewereld. Bijna twintig Hindoeorganisaties
hielden een spoedberaad hierover. Zie een publicatie in de Telegraaf hierover,
omstreeks mei 2002, voor mijn arrestatie.
Hindoe-organisaties manen tot
kalmte, uit telegraaf d.d. mei 2002
Pikant is dat er zeker een miljoen euro besteed is door het Ministerie
van Justitie aan microcellulair sporenonderzoek van de enveloppen en teksten
van de 20 poederbrieven, die door mij verstuurd waren. Ik kreeg hiervan
officieel bericht in de cel en las dat er geen enkel cellulair spoor naar
mij gevonden was tijdens het peperdure laboratoriumonderzoek. Men
heeft dus niet met materiele sporen kunnen bewijzen dat ik de dader was.
Er was slechts een digitaal tekstspoor op een Hindostaans internetforum
naar het IP nummer van mijn computer gevonden en deze leidde uiteindelijk
tot de arrestatie, waarna ik bekende tijdens het verhoor in de politiecel.
10. Herdenking Mahatma Pim Fortuyn
Ik plaats hier een citaat uit mijn onderstaand boek om de moord op Mahatma
Pim Fortuyn ook te herdenken, want nu is dit ook vijf jaar geleden gebeurd.
Herinnering moord Pim Fortuyn
Op de dinsdag in de eerste week dat Pim Fortuyn vermoord werd belde een
Hindoestaanse vriendin van mij op met de vraag of ik dit gedaan heb. Ik
vond het komisch dat zij mij hiervan verdacht, omdat zij wist dat ik dit
eerder voorspeld had.
WEBpublication EBOOK wart0201 / EPAGE 83 of 87
Uitstervende Nederlanders
Mein Kampf, deel 2
0.11. Appendix A
0.11. Appendix A. Heiligverklaring Dr.
Wilhelmus S. Pim Fortuyn
(begin citaten)
Over Dr. Wilhelmus S. Pim Fortuyn (vrede zij met zijn ziel) is er al
heel wat geschreven in de media. Vrijwel dagelijks wordt er ergens ter
wereld iets over deze nobele Nederlandse strijder gepubliceerd, wat aangeeft
dat hij toch iets gepresteerd heeft in zijn korte leven. Uiteindelijk
werd hij door een extreemlinkse gefrustreerde malloot met drie kogels
doodgeschoten, op klaarlichte dag, zonder dat de bewaking dat vermoedde.
Het is duidelijk dat onze held dit niet verdiende, maar helaas is het
nu een feit, waarover wij moeten treuren.
Beschouw eens de resultaten van het nobele werk van Pim
Fortuyn(vrede zij met zijn ziel):
1. Hij heeft bijna vijftig boeken
samengesteld, welke door brede lagen van de bevolking zijn gelezen.
2. Hij is erin geslaagd om alle taboes over de multiculturele
samenleving bespreekbaar te maken, wat een bovenmenselijke prestatie
is. Dankzij Pim Fortuyn (vrede zij met zijn ziel) kan ik nu deze tekst
schrijven.
3. Hij vertelde openlijk de waarheid over de Islam
en doorbrak het politiek correct denken, wat een keerpunt betekende
voor de schrijvende pers in Nederland en een doorbraak in het zwijgende
angstgevoel voor moslims en criminele Antilliaanse negers.
4. Hij werkte dag en nacht, rustte slechts
enkele uurtjes per dag en offerde zichzelf op voor volk en vaderland.
Welke Nederlander doet dit nog, in ons dolgedraaid gemakzuchtig tijdperk?
Waar zijn de trotse volkslievende Nederlanders gebleven?
5. Hij wilde de onderdrukte moslimmeisjes bevrijden
uit de gevangenis, waar zij angstig, onderdrukt en gesluierd in moeten
leven. Is dit geen nobel streven?
6. Hij zette niet aan tot haat, racisme
of fascistisch denken, nee, integendeel hij wilde
juist op pacifistische wijze alles geweldloos oplossen, door het bespreekbaar
te maken. Door alles openlijk en taboeloos
te bespreken, wilde hij de onderdrukten en achtergestelden juist aansporen
tot zelfkritiek, zodat zij geestelijk verder konden evolueren. In feite
is Pim Fortuyn (vrede zij met zijn ziel) het Nederlandse boegbeeld van
geweldloosheid. Hij predikte dus de Hindoeistische
leer van ahimsa, precies zoals Mahatma Gandhi
en werd op dezelfde wijze ervoor beloond.
7. Hij hield boeiende toespraken en amuseerde
vele toeschouwers met zijn openlijke en eerlijk getoonde emoties. Privacy
kwam niet voor in zijn woordenboek, want heel Nederland kende zijn privé
leven, wat overduidelijk aangeeft hoe gedreven hij was om zich belangeloos
in te zetten voor volk en vaderland. Waar vinden wij een andere, zoals
hij? Is die al geboren?
8. Hij was geen racist, omdat hij elke geïntegreerde
en/of geassimileerde allochtoon of zwarte als een Nederlander beschouwde.
Juist hierdoor was hij ook geliefd onder de minderheidsgroepen, die hier
een succesvol en voorbeeldig bestaan hebben opgebouwd.
9. Hij werd het pacifistisch symbool van
de strijd tegen het islamitisch terrorisme
in Nederland en kreeg bijna vijf miljoen bewonderaars in Nederland.
10. Hij stierf als martelaar en
moet hiervoor beloond worden. De vraag is hoe?
In Hindoeïstische gemeenschappen
worden nobele lieden (zowel vrouwen als mannen) vaak heilig verklaard,
als zij een bovenmenselijk voorbeeld zijn voor velen en zich altijd principieel
hebben geuit.
(einde citaten)
Bron: Kritisch Podium Dewanand
Deeplink originele tekst uit boek:
0.11. Appendix A. Heiligverklaring Dr.
Wilhelmus S. Pim Fortuyn
11. Dewanand in Wikipedia genoteerd
Hier een citaat over wat de Wikipedia nu vermeldt over Dewanand.
"Dewanand" is de vaak gebruikte internetnaam
voor "Waldo xxx" uit Delft en zou voluit "Waldo Dewanand
xxx" heten. Hij is 'Al Qaeda voorman' en lid van de zogenaamde
'poederbrief brigade'; een groep mensen die met elkaar aan moslembashen
doet. Enkele andere leden zijn Jan Peter Mante en/of zijn vriendin in
de rol van Dewi Sudarsono, Daniel565, Peter Vincent, ....
Komt ook in deze WikiResear.ch stukken voor: Jan
Peter Mante , 'JSF' Kapitein Ed_Stevenhagen , plaats Delft
Zijn veiliggestelde werken: dewanand.pdf
Bedreigen mede-Hindu's met poederbrieven
In april en mei van 2002 wordt de Hindoegemeenschap in Nederland opgeschrikt
door aan hen verstuurde poederbrieven. De brieven zijn ondertekend met
'Al Kaida-afdeling Nederland'. Naast de dreigementen melden de brieven
ook dat de Hindoes gestraft worden voor hun steun aan Pim Fortuyn.
De brieven leidden tot onrust binnen de Hindoegemeenschap,
omdat met moord, brandstichting en verkrachting wordt gedreigd uit naam
van Allah. De brieven eindigden met "You are dead now: Anthrax
of "You are dead now: Allah".
Eind juni arresteerde de politie -na een onderzoek
in samenwerking met de AIVD- de 36- jarige Waldo Dewanand uit Delft,
waarmee zij de zaak waarschijnlijk heeft opgelost. Dewanand is een radicale
Hindoe die zijn moslimhaat niet onder stoelen of banken steekt. Als
hij de dader zal blijken te zijn, is het onduidelijk wat hij met de
brievenactie wilde bereiken. Maar het ligt dan voor de hand dat hij
probeerde de Nederlandse moslims in een kwaad daglicht te stellen.
Een interessante reactie van ene Michael 11 Mei
2002
Persoonlijk geloof ik niet dat de bewuste brief afkomstig is van een
"Al-Qaida" afdeling in Nederland. Ik denk dat het Hindoes
zelf zijn geweest, die de gewraakte brief geschreven en verzonden hebben.
Het is ongeveer dezelfde reactie direct na 11 sept. vorig jaar. Een
paar dagen later ontploft een bom in Delhi bij het parlementsgebouw
en de hele wereld weet dat de Hindoes geterroriseerd worden door de
Moslims. Het wordt door diverse journalistieke bronnen bevestigd dat
de bom door Indiërs (Hindoes) zelf geplaatst is vanwege deze kwestie.
Nu we deze brief in Nederland hebben, geloof ik ook dat Hindoes dit
moment gebruikt hebben om de Hindoe-kwestie op de politieke agenda te
krijgen.
Even een vraagje: hoeveel hindoe-organisaties ken
jij? De brief zou naar ruim 80 organisaties verzonden zijn: rara...hoe
komen ze aan deze lijst en vooral aan de adressen? Sommigen hebben de
brief zelfs op persoonlijke titel ontvangen. Geloof jij dat een moslimgroepering
dermate geïnteresseerd is in onze gemeenschap? Ik denk het niet.
Nogmaals, volgens mij is de brief bewust verstuurd door Hindoes, om
onze "zielige status" in de schijnwerpers te plaatsen....
Poederbrief details
Hindoe-organisaties krijgen poederdreigbrieven, hieronder vindt u de
tekst...
Onderstaande vuiligheid is mèt poeder erin verzonden naar verschillende
hindoe-organisaties. Inmiddels zijn er ruim honderd meldingen binnengekomen
van hindoestaanse culturele, sociaal-maatschappelijke organisaties en
bedrijven.
De brief is ingescand en op de website van een Hindu-organisatie geplaatst.
Het grafische bestand aldaar is echter 641 Kbyte groot, en daarom heeft
de redactie van Fundamenteel.nl het door de OCR heengetrokken en publiceren
wij onderstaand de volledige en ongecorrigeerde (wij hebben slechts
een paar stukjes uitgelicht) tekst:
Zie deeplink naar archief Wikipedia over Dewanand
http://wikiresear.ch/Dewanand
12. 'Moslims hebben geen toekomst'
Ziehier enkele citaten uit en tekst van mij over moslims gepubliceerd
in oktober 2005.
Moslims hebben geen toekomst
Offeraar Dewanand
Offercode wfor1175
Offerdatum donderdag 13 oktober 2005
Haast elke maand of misschien wel elke week,
wordt er ergens ter wereld een negatief boek over de islam gepubliceerd.
Gedurende elke minuut van de dag is er ergens ter wereld iemand die
iets negatiefs zegt of schrijft over de islam. In wezen toont dit aan
dat de islam geen toekomst heeft, omdat iedereen het afkraakt en omdat
verdomd veel mensen een diepe haat en afkeer voelen jegens moslims.
Dit alles bewijst dat moslims in wezen geen toekomst hebben, en zelf
hard werken aan hun eigen vernietiging.
Is het raar dat men overal ter wereld de pest
heeft aan moslims? Is het raar dat de meerderheid van de Nederlanders
alles van de islam veracht en afwijst? Om dit te verklaren dienen wij
te onderzoeken wat moslims zelf willen.
Droevige moslims
Elke keer als ik moslims tegenkom in Nederland, ergens in de trein,
op straat of in mijn flat, dan valt het mij op hoe droevig hun innerlijke
leefwereld is. Ik krijg vaak het gevoel dat de meeste moslims geen vreugdevol
bestaan leiden en al treurend door het leven moeten gaan. Vaak
zie ik dat moslims van nauwelijks 28 jaar al leven en denken als bejaarden,
en geestelijk niet groeien of bloeien. Het leven is voor hen al uitgedoofd
en somberheid is hun verdoemde lot. Het fatalisme van de
meeste moslims die ik persoonlijk ken, verwonderd mij, en ik wil het
beter bestuderen, om dieper inzicht te krijgen in de invloed van de
koranische haatdoctrine op het onderbewustzijn van een menselijk wezen.
Wij hebben eigenlijk de plicht om moslims te
bevrijden. Het is een zuiver geestelijk proces, zonder militaristisch
geweld. Niemand hoeft ervoor te sterven. Alles kan immers puur mentaal.
Leer eens elke moslim de mantra:
Een goede moslim is een ex-moslim
Met deze simpele mantra kunnen wij de wereld
redden en ieder mens een beter leven geven. En als het aan mij ligt,
dan worden alle ex-moslims omgebouwd tot zuivere humanisten, die alleen
geloven in het eeuwige groeiproces van menszijn en om een beter mens
te worden. Dit dient onze heilige plicht te worden en wij dienen nu
meteen onze eigen heilige oorlog te ontketenen, om dit hogere doel te
verwezenlijken.
Hele tekst deeplink direct:
Moslims hebben geen toekomst
13. Publieke reacties op internet van poederbrieven Dewanand
Op vrijwel alle internetforums waarop ik ben geweest hebben lezers en
bezoekers reacties gepost over de poederbrieven. Hier volgt nu een selectie
in willekeurige volgorde na een google search.
Zie deze tekstlink voor alles
13. Publieke reacties op internet
van poederbrieven
14. Interview Dewanand: Stop hindoeholocaust
Omstreeks mei 2003 werd ik, tijdens het verblijf in de gesloten kliniek
van GGZ Delfland in Delft, geïnterviewd door het Hindostaanse magazine
Hindorama. Hieronder is de link naar dit hele interview, welke letterlijk
online geplaatst is.
Al online
Interview Dewanand: Stop hindoeholocaust
15. Overige publicaties poederbrieven en Dewanand
Reeds voor mei 2002, dus voor de poederbrieven affaire kwam ik in het
nieuws.
Het Algemeen Dagblad publiceerde in editie Binnenland op dinsdag 22 januari
2002 deze tekst:
`Extreem rechts op lijst Leefbaar Nederland'
Zie link hele artikel:
`Extreem rechts op lijst Leefbaar
Nederland' (Algemeen Dagblad Binnenland, dinsdag 22 januari 2002 )
De Delftsche Courant publiceerde op 25 januari 2002 onderstaande tekst:
Groslijst van leefbaar nederland
Zie link hele artikel:
Interview Dewanand, de Delftsche
Courant 25 januari 2002
Het Parool (landelijk dagblad) publiceerde op maandag 21 januari 2002
deze tekst:
Extremisten op lijst Leefbaar Nederland
Zie link hele artikel:
Extremisten op lijst Leefbaar
(Parool, d.d. maandag 21 januari 2002)
Toen de poederbrieven ontdekt werden publiceerden bijna alle media en
kranten erover. Zelfs CNN publiceerde er een tekstbericht over op televisie.
Hier een selectie van publicaties die ik kon onderscheppen uit mijn archief.
De ouwelui van Kafka publiceerden omstreeks 19 juli 2002 deze tekst:
Hindoe tegen de Hindoes?
Zie link hele artikel:
Hindoe tegen Hindoes (uit site
KAFKA)
Op de website van http://www.schizofrenieplein.nl werd op maandag 2 december
2002, vlak na het vonnis onderstaande tekst gepubliceerd.
AFZENDER NEDERLANDSE POEDERBRIEVEN LEED AAN SCHIZOFRENIE
copyright: Redactie Schizofrenie Bulletin
Zie link hele artikel:
AFZENDER NEDERLANDSE POEDERBRIEVEN
LEED AAN SCHIZOFRENIE, d.d. maandag 2 december 2002
16. Kans op herhaling?
De kans dat een mens een nieuw delict begaat na een eerste
misdrijf is nooit helemaal gelijk aan nul, want elke nieuwe gelegenheid
kan leiden tot een nieuw delict. Alle criminelen en wetsovertreders
hierom preventief opsluiten, om de kans op herhaling helemaal tot nul
te herleiden, is totaal onuitvoerbaar, omdat men dan de helft van het
land in de cel of in een kliniek moet opbergen, wat niet erg praktisch
lijkt. Men moet een wetsovertreder eens op vrije voeten stellen en daarna
tot Jezus, Allah, Krishna, Altecrea of een van de andere 33 miljoen Hindoegoden
bidden om te hopen dat hsij nooit meer doordraait of een nieuw delict
begaat. Elk mens is een dubbeltje op z'n kant.
In mijn geval ligt de zaak nu uiteraard helemaal anders dan vijf jaar
geleden, toen ik in een crisis zat en in een psychotische toestand de
poederbrieven verstuurde, zoals bevestigd is door een forensische psychiater
van het Ministerie van Justitie. Uiteraard is het terecht dat ik gearresteerd
en gevonnist werd, want anders zou ik nooit de kans krijgen om van mijn
karmische fouten te leren.
Ik heb er helemaal geen spijt van dat ik in mei 2002 poederbrieven verstuurde,
want dit is een teken van gemakzucht en hierom zoek ik bij niets en niemand
vergeving. Een karmische daad is immers nooit een zonde, maar slechts
een harde en wijze les om maximaal eruit te leren en om zo geestelijk
door te groeien, tot een rijper, sterker en volwassener mens.
Juist door boete te doen in mijn cel, door dag en nacht
gedisciplineerd te schrijven, te transcenderen en te contempleren kreeg
ik de unieke kans om maximaal te leren van deze karmische daad. Ik heroverwoog
de islam en publiceerde er in juni 2006 een compleet manuscript over,
ziehier mijn revolutionaire visie op de islam.
WEBpublication BOOK WART0213 / EPAGE 1 of 125
Koran: verbieden of Herschrijven?
De gids voor geweldloze deïslamisering
Link manuscript
(boek) 'Koran:
verbieden of Herschrijven?'
A4 pages= 360 / Words= 130.751 / Epages= 125
In het verleden vertelden tientallen hindoestanen mij dat alles wat ik
schrijf rotzooi is en totaal waardeloos, omdat ik niet blank ben, niet
lang ben, geen universitaire titel heb en uit de allerlaagste hindoekaste
kom. Ook mijn moeder, vader en mijn hele familie hebben mij dit allemaal
uitgelegd en ik leed al op jonge leeftijd aan ernstige minderwaardigheidscomplexen.
Ik ben bovenal van een lagere
kaste, omdat mijn moeder uit een islamitische familie afkomstig is en
hierom ben ik een dubbeltje die nooit een kwartje zal worden. Met
al deze problemen worstelde ik en gedurende enkele decennia uit mijn turbulent
leventje leed ik aan vele angsten, depressies en onderging duizenden suïcidale
dieptepunten. In theorie stierf ik reeds een paar honderd keer in dit
ene leven en werd steeds opnieuw tot leven gewekt door Altecrea, op wonderbaarlijke
wijze. Wat ik nu ben, ben ik eigenlijk niet, want ik besta bijna niet
meer. Het lijkt er nu vaak op dat Altecrea rechtstreeks tot u als lezers
en toehoorders spreekt via mijn teksten, door het stoffelijk lichaam en
de tien vingers van 'Dewanand' achter het toetsenbord te sturen, want
in wezen is de waarde van dit ene hoopje vlees, botten en bloed met het
Nederlandse etiket 'Waldo Dewanand xxx' helemaal niets en nutteloos, op
de tijdschaal van de Vedische Yuga's en Kalpas. Een rasechte Hindoeschrijver
schrijft in wezen enkel en alleen om te mogen sterven en bestaat hierom
niet meer.
Mijn verleden bestaat dus uit folteringen en martelingen, vooral psychisch
en juist hierom ken ik het riool van de maatschappij en ben ik een man
van de straat. Besef eens hoe onmenselijk het is om een ander de grond
in te praten, als die persoon er zelf niets aan kan doen. Alleen fascisten
zullen een ziek, gehandicapt of mismaakt mens meedogenloos afslachten
of vergassen, om hun ras sterk en zuiver te houden. Ik moet constateren
dat ik in het verleden vele fascisten heb ontmoet in Suriname en Nederland,
waarvan het grootste deel van Hindostaanse afkomst waren.
Ik legde vele blanken uit dat ik nu al die hogere kaste en langere (bruine
en zwarte) hindoestanen, ruim 40.000, lekker pijnlijk heb laten voelen
hoe goed ik kan schrijven, als ik eenmaal als een echte gek op dreef ben
en nu kunnen zij mij niet meer vertellen dat ik minderwaardig ben of uit
een lagere kaste kom. Ik ben zelf altijd als een kasteloze beschouwd door
langere en hogere kaste Hindoestanen en nu zullen zij wel begrijpen dat
het tegendeel waar is. Tussen blanken
ben ik ook een kasteloze, dus ik ben de kasteloze van de kastelozen. En
de paria tussen de paria's.
Ik verwijs hogere kaste Hindoestanen naar mijn twee onderstaande
teksten om wijzer te worden.
Racisme van
Hindoestanen. Schandalig
(proza) Repliek
voor een koelievrij Holland
De arrogante en superieure 'blanken' verwijs ik naar onderstaande
teksten om wijzer te worden.
Eerbetoon
Blood and Honour Nederland
WEBpublication EBOOK wart0201 / EPAGE 1 of 87
Uitstervende Nederlanders
Mein Kampf, deel 2
Offeraar Dewanand
Offercode wart0201
Offerdatum 6 april 2005
Vooral deze hoofdstukken uit dit boek zijn leuk voor 'blanken'
1.2. Nectar van drieduizend jaar 'blank' Nederland
1.6. Het vervloekte karma van
de 'blanke'
3.5.0. 'Blanke',
pigment en verstand (9 delen)
3.5.4. (4) Binaire brein 'blanke'
3.13. (proza) Is de 'blanke' een mens?
4.13. (SF proza) 'De laatste Nederlanders'
Intern home: Lustrum herdenking
poederbrieven Dewanand wfor1218
17. Teksten online ivm lustrum herdenking poederbrieven
Links INTERN
- Intern home: Lustrum herdenking
poederbrieven Dewanand wfor1218
- Specimen: Poederbrief Dewanand
hele tekst, d.d. 5 mei 2002
- Pleitnotie Dewanand voor Stichting
Werkgroep Agni, inzake misbruik Shiva, d.d. maandag 31 december 2001
- Workshop stenciltekst Vedic
Mathematics, hsfn congres hindoeisme en wetenschap donderdag 20 juni
2002
- Colloquium Hindoeïsme
en wetenschap, programmaboekje Hsfn, 20 juni 2002
- (cel gedicht), "De ritmische
duif"
- Hindoe-organisaties manen
tot kalmte, uit telegraaf d.d. mei 2002
- Heiligverklaring Dr. Wilhelmus
S. Pim Fortuyn
- Moslims hebben geen toekomst
- 13. Publieke reacties op internet
van poederbrieven
- Interview Dewanand: Stop hindoeholocaust
- `Extreem rechts op lijst Leefbaar
Nederland' (Algemeen Dagblad Binnenland, dinsdag 22 januari 2002 )
- Interview Dewanand, de Delftsche
Courant 25 januari 2002
- Extremisten op lijst Leefbaar
(Parool, d.d. maandag 21 januari 2002)
- Hindoe tegen Hindoes (uit
site KAFKA)
- AFZENDER NEDERLANDSE POEDERBRIEVEN
LEED AAN SCHIZOFRENIE, d.d. maandag 2 december 2002
Totaal 8 cel gedichten:
- (cel gedicht), "De ritmische
duif"
- 5.2. (cel-gedicht) 'Pot'
- 5.3. (cel-gedicht) 'Eenmansleger'
- 5.4. (cel-gedicht) 'Janmaat'
- 5.5. (cel-gedicht) 'Rita, benen wijd'
- (cel-gedicht) "Mijn stalen griet"
- (cel-gedicht) "Diwali 2002"
- (cel-gedicht) "Paradijs 2002"
***
Intern home: Lustrum herdenking
poederbrieven Dewanand wfor1218
Home Podium Politiek
Religie Hindoeisme
Islam Suriname India
Liefde Jongeren
Literair Poezie Zeepkist
Gastenboek Links
Disclaimer Contact
Kritisch Podium Dewanand
Suriname
Alle rechten voorbehouden; All rights reserved
|