Home
Podium
Politiek
Religie
Hindoeisme
Islam
Suriname
India
Liefde
Jongeren
Literair
Poezie
Zeepkist
Gastenboek
Links
Disclaimer
Contact
Kritisch Podium Dewanand, Literair
WEBpublication BOOK WART0270 / EPAGE 19 of 43
(met onderzoek etnische registratie)
18. Rassenstrijd en rassenhaat ontstaan door evolutie
proces
Terminator of Norway: Anders Behring Breivik
Offeraar Dewanand
Offercode WART0270
Offerdatum 5 mei 2012
Go to Inhoudsopgave: Analyse legaliseren rassendiscriminatie
Al sinds de oudheid bestond er een rassenstrijd tussen
de vele rassen en volkeren. Vroeger werkte dit wel anders en de zwakkere
volkeren werden gewoon gedomineerd door de sterkere en tot slaaf gemaakt.
Slavernij is net zo oud als de mensheid zelf en de slavenvolkeren uit
het verleden werden vaak heel wreed behandeld en totaal uitgebuit. In
alle oude culturen kwam er slavernij voor van zwakkere volkeren en rassen
of van krijgsgevangenen. Dus de rassenstrijd is niets nieuws voor de mensheid,
al hoe modern die zichzelf nu ook mag vinden.
In Nederland en andere rechtsstaten werkt het nu wel anders met de rassenstrijd,
omdat elke burger in een moderne verzorgingsstaat in principe dezelfde
legale rechten heeft en deze via gerechtelijke wegen kan afdwingen of
opeisen. Er bestaan anti discriminatie wetten in alle moderne Westerse
rechtsstaten en deze zorgen voor een afschrikking van bruut georganiseerd
racistisch geweld. Individueel en informeel is er wel heel veel racisme
en rassenhaat in de hele Westerse wereld en zo af en toe worden de daders
wel gepakt en gestraft.
Het verband tussen de rassenstrijd en de evolutie is niet zo moeilijk
te verklaren. Elke mensachtige soort kan met de eigen intelligentie en
hersenen immers simpelweg altijd tenminste een argument verzinnen waarom
zij beter zijn of superieur zijn aan de andere soorten en hierom besluiten
om die dan maar af te slachten, te verkrachten, te discrimineren of tot
slaaf te maken. Hier is niet veel fantasie of intelligentie voor nodig,
zoals ik in eerdere teksten reeds had aangetoond. In zekere zin kan zelfs
gesteld worden dat een rassenstrijd heel natuurlijk is, als de evolutie
inderdaad een theorie is die echt waar is. Volgens de evolutie theorie
moeten namelijk sommige nieuwe soorten echt superieur zijn en dus verder
geëvolueerd zijn en die zullen dan de oudere inferieure soorten domineren
of uitroeien. In ons tijdperk zien wij wel degelijk sporen van dit evolutie
proces en ik bespeur vaak een echte harde rassenstrijd als ik informeel
met mensen omga en hen onderzoek.
Rassenhaat is iets dat echt overal voorkomt. Er is ook culturele rassenhaat
en religieuze rassenhaat en dit maakt het allemaal heel gecompliceerd.
De haat voor negers is eigenlijk iets dat evolutionair te verklaren is
en eigenlijk bij alle volkeren voorkomt die niet tot het Afro ras behoren.
Bovendien haten de vele soorten Afro mix mensen de raszuivere Afro volkeren
vaak ook heel erg en dit maakt het allemaal heel moeilijk om te onderzoeken.
Het is boeiend om dit te onderzoeken, omdat het voor veel onderzoekers
duidelijk is dat de eerste mensachtigen feitelijk donker gepigmenteerd
moesten zijn, omdat zij geen kleren droegen en overwegend in tropische
klimaten leefden. De lichter gekleurde rassen schijnen dus veel later
ontstaan te zijn. En het totaal ongepigmenteerde blanke ras is volgens
sommige onderzoekers pas vijfduizend jaar geleden verschenen op aarde
en dat verrast heel veel mensen. Er is iets heel bijzonders aan de hand
met de menselijke soort en ik heb hier in het dewanisme leuke verklaringen
voor, welke ik in de toekomst wil publiceren in nieuwe werken.
Vreemde rassen en volkeren heeft men eigenlijk altijd al overal gehaat
en vermoord als men hen tegenkwam. De oermensen leefden vroeger in stamverband
en tussen de diverse stammen was er een permanente oorlog om land, vee,
goud en vrouwen. In zekere zin is dit tot op heden niet echt veranderd
en men heeft er alleen een modern jasje overheen gedaan dat men beschaving
noemt. Nog steeds zijn veel mensen heel bang voor andere rassen en volkeren
en ontwijkt men persoonlijk en seksueel kontakt met hen. Dit komt in Nederland
nu steeds meer voor en hierom vind ik dat er toch informele apartheid
is ontstaan in de multiculturele samenleving. De wil van de massa kan
feitelijk op geen enkele manier veranderd worden door een paar wetsregels
(artikel 1, 7 en 37) en hierom geloof ik dat de wetgeving zich moet aanpassen
aan de wil van de massa, juist omdat wij in een democratisch land leven.
Het volk moet regeren en de macht hebben en niet een elitaire minderheid,
met een linkse marxistische doctrine.
Als gesteld kan worden dat de rassenstrijd iets natuurlijks is, dan moet
de wet hieraan aangepast worden. Het is immers onnatuurlijk om de natuur
te bestrijden en hierom geloof ik dat wij deze energie van rassenstrijd
en rassenhaat nu echt anders moeten gebruiken en speciaal hiervoor een
beleid ontwikkelen, wat ik verderop zal toelichten. Ik moet hierbij duidelijk
maken dat alle rassen en volkeren een racistische en discriminerende kant
hebben en dat dit niet alleen geldt voor de blanke rassen, zoals de media
vaak bekend maken. Er is dus ook zwart, chinees en Hindoestaans racisme
en er zijn ook heel veel niet blanken die radicale racisten zijn en die
dus andere rassen en volkeren ook haten en dood willen maken. Deze visie
van mij is hierom niet links en gewoon heel objectief, omdat ik het beschouw
vanuit het oogpunt van natuurlijke evolutie. Racistisch gedrag kan zelfs
geworteld zijn in het primaire (overlevings- en paar-) instinct van elk
mens en hierom is het heel natuurlijk.
Een racistisch vooroordeel is soort psychologische pavlov reflex in het
brein. Het doel is om sneller en efficiënter te denken en te beslissen
en om zo minder denkenergie te gebruiken. Om zo sneller de vijand te ontdekken
en een vechthouding aan te nemen of om zichzelf en de eigen soort te verdedigen.
Derhalve is het echt onmogelijk en onnatuurlijk om alle racistische vooroordelen
uit te bannen. Het streven naar totale gelijkheid is echt onnatuurlijk
en het kan nadelen hebben voor de evolutie van de menselijke soorten.
In de natuur leven ongelijke soorten met elkaar in een symbiose en zo
helpen zij elkaar om te overleven en om voort te bestaan, zonder enige
vorm van gelijkheid. Symbiotische samenlevingsvormen zijn dus natuurlijk
en beter voor de overleving van de soort of voor de evolutie. In menselijke
samenlevingen zou men dit moeten onderzoeken en hier wetgeving voor moeten
ontwikkelen, om meer te produceren en om de vrede en harmonie te waarborgen.
***
Go to Inhoudsopgave: Analyse legaliseren rassendiscriminatie
WEBpublication BOOK WART0270 / EPAGE 19 of 43
Home
Podium
Politiek
Religie
Hindoeisme
Islam
Suriname
India
Liefde
Jongeren
Literair
Poezie
Zeepkist
Gastenboek
Links
Disclaimer
Contact
Kritisch Podium DewanandLiterair
Alle rechten voorbehouden; All rights reserved
Offercode: WART0270
Copyright @ Dewanand 2012
|