|
Home
Podium
Politiek
Religie
Hindoeisme
Islam
Suriname
India
Liefde
Jongeren
Literair
Poezie
Zeepkist
Gastenboek
Links
Disclaimer
Contact
Kritisch Podium Dewanand, Literair
WEBpublication BOOK WART0270 / EPAGE 22 of 43
(met onderzoek etnische registratie)
21. De discriminatie vergunning om legaal te mogen
discrimineren
Terminator of Norway: Anders Behring Breivik
Offeraar Dewanand
Offercode WART0270
Offerdatum 5 mei 2012
Go to Inhoudsopgave: Analyse legaliseren rassendiscriminatie
Eigenlijk vind ik het zelf niet zo leuk dat ik nu na
twintig jaar onderzoek van de multikul deze tekst aan het ontwikkelen
ben over legalisering van rassendiscriminatie, na een soort interdisciplinair
onderzoek. Discriminatie doet velen heel veel pijn en het verscheurt de
samenleving. Het is de aangeboren intelligentie van de mensachtigen dat
dergelijk gedrag veroorzaakt en er moeten dus wetten en beleids instrumenten
ontwikkeld worden om dit te kunnen sturen en beheersen. Mensen,
ongeacht ras, willen gewoon discrimineren en ik als individu kan hier
echt niets aan doen. Het is onmogelijk om de wil van volwassen mensen
te veranderen, dus vind ik dat wij de wetten hieraan moeten aanpassen.
Nogmaals leuk vind ik het niet, omdat het dewanisme anders kijkt naar
rassen en volkeren, vanuit een buitenaards perspectief. Een buitenaards
wezen met hoge intelligentie zou het anders beschouwen en altijd de samenleving
aanpassen aan de natuur en intelligentie van de mensachtigen. Het is onmogelijk
om iets te gaan verbieden via artikel 1, dat gewoon de wil is van de overgrote
meerderheid van de bevolking.
De discriminatie vergunning is een beleidsinstrument die het wettelijk
mogelijk maakt om binnen een gemeente legaal te kunnen discrimineren en
dit ook gewoon openbaar te maken. Uiteraard mag hierbij geen geweld gebruikt
worden en het is verstandig om alle discriminerende handelingen te registreren
in een centraal discriminatie register. Elke gemeente zou het recht moeten
krijgen om discriminatie vergunningen te verstrekken aan organisaties
die dat nodig hebben om goed te kunnen functioneren. Dit leidt tot regulering
van discriminatie en legalisatie ervan.
Een bedrijf of organisatie kan dan bij de gemeente een aanvraag indienen
voor een specifieke soort discriminatie vergunning en moet hierbij jaarlijks
leges betalen. Elk argument mag hierbij gebruikt worden en er is geen
wettelijke restrictie hierbij; dus geen enkele vorm van discriminatie
wordt hierbij verboden of uitgesloten. Wel geloof ik dat het verboden
moet worden om pedofilie te legaliseren via een discriminatie vergunning,
omdat dit de rechten van jonge kinderen teveel aantast en echt immoreel
is.
Nu zal ik eens analyseren wat de mogelijke voordelen
kunnen zijn voor een bedrijf of organisatie met een discriminatie vergunning.
Het allerbelangrijkste argument van een bedrijf om te mogen discrimineren
is om de eigen organisatie legaal te mogen homogeniseren, zodat de entropische
waarde ervan lager kan worden en om zo de efficiëntie van de produktie
processen te verhogen. Beschouw eens een specifieke case van een bedrijf
dat een discriminatie vergunning aanvraagt voor het uitsluiten van iedereen
die niet lang, blank, heteroseksueel en mannelijk is; een zogenaamd neonazi
bedrijf, compleet met neonazistische symbolen, Hitler verering en nazi
muziek op de werkvloer. Binnen een dergelijke produktie omgeving zou men
elke ochtend bijvoorbeeld teksten uit het heilig boek, Mein Kampf, deel
1, van Adolf Hitler kunnen voorlezen, om de dag goed en fit te beginnen.
Het bestuur van een dergelijk neonazi bedrijf zou in
principe best het recht mogen krijgen om via het neurenberger hitler-statuut
te mogen discrimineren en dus ook Joden mogen uitsluiten. De gedachte
hierachter is dat een homogene en monoculturele produktie omgeving beter
kan zijn voor de arbeids prestaties van de werknemers, en kan leiden tot
meer omzet en winst, wat op den duur ook leidt tot hogere fiscale afdrachten
en dus uiteindelijk alleen maar goed is voor de economie in een Multi
etnische samenleving. Een dergelijke monoculturele organisatie levert
dus op den duur hopelijk meer winsten en is dus beter voor het hele land
omdat er meer geproduceerd wordt, door de maximaal gemotiveerde werknemers.
Dit is de gedachte en het argument om een dergelijk nazi bedrijf wettelijk
te legaliseren, mits zij uiteraard geen geweld gebruiken en niet politiek
of militair bezig zijn, om een totalitaire bloedige nazi revolutie te
starten in Nederland.
Het is algemeen bekend dat er binnen het Nederlandse bedrijfsleven een
voorkeur bestaat voor jonge, blanke heteroseksuele mannen en dat deze
etnische groep sneller een baan krijgt bij sollicitaties. Dus dit bewijst
dat er een grote behoefte is aan discriminatie vergunningen die alleen
op deze etnische groep gericht zijn, juist omdat men binnen bedrijven
gelooft dat zij heel goed kunnen werken en produceren. Het is voor elke
personeels manager een koud kunstje om iedereen die niet tot deze etnische
groep behoort gewoon uit te sluiten en te negeren, en ook dit is algemeen
bekend. Experimenten met anonieme sollicitaties door niet blanken zijn
gewoon mislukt, omdat de etnische afkomst uiteindelijk toch ontdekt wordt
tijdens een persoonlijk gesprek en ook dan is het een koud kunstje om
zo een ongewenst persoon de deur uit te sturen. Dergelijke dingen zijn
algemeen bekend en mijn buitenlandse kennissen vertellen mij er alles
over. Dus zeg ik dan ok, dan maar gewoon deze praktijken legaliseren en
dergelijke bedrijven een discriminatie vergunning laten kopen, om alles
wat niet blank, mannelijk en niet heteroseksueel is, maar gewoon openbaar
uit te sluiten. Zo wordt discriminatie zichtbaar en het wordt uit het
ondergrondse circuit gehaald, zodat mensen meer zekerheid krijgen en volgens
mij gewoon beter kunnen functioneren binnen een produktie omgeving dat
hen wel accepteert.
Het mes snijdt hierbij aan meerdere kanten. Turken kunnen dan ook gewoon
een discriminatie vergunning aanvragen om alle niet-Turken uit te sluiten
binnen hun produktie omgeving, om zo een monoculturele Turkse bedrijf
te ontwikkelen, met lage entropische waarde en hogere produktie en arbeidsprestaties.
Hetzelfde geldt voor Hindoestanen, Antillianen, Afro mensen, Chinezen,
Japanners, Duitsers, Polen, platneuzen, domme blondjes, enz. In theorie
is er geen enkele uitsluitinggrond voor het verlenen van een discriminatie
vergunning en kan elk discriminerend argument aangehaald worden.
Voorbeelden van mogelijke discriminatie vergunningen:
Organisatie met alleen hoeren als werknemer. Of een bedrijf dat alleen
getrouwde hindoemeisjes aanneemt,
Bedrijf met alleen platvoeten, platneuzen, lesbische hindoe meiden, hindoehoeren,
blanke mannen, negers, nudisten, enz.
De discriminatie vergunning legaliseert dus:
Het legaal discrimineren van een specifieke etnische
groep of een of andere categorie van mensen, zoals bijvoorbeeld, mensen
met zwart haar, mensen met zwarte ogen, mensen met kroes haar, ouderen
en gehandicapten.
Of de legalisering betreft het alleen aannemen van mensen van een specifieke
etnische groep of uit een specifiek categorie, zoals bijvoorbeeld het
alleen aannemen van ongehuwde moeders met kinderen.
Het argument van positieve discriminatie vervalt totaal na het verstrekken
van een discriminatie vergunning, omdat het dan heel duidelijk is wie
wel en wie niet toegelaten wordt tot de organisatie of bedrijf. Iets anders
dat dan ook een rol kan gaan spelen is het zogenaamde debat over allochtonen
quota's binnen bedrijven, wat diverse linkse partijen willen verplichten
om de organisatie te mixen, zodat het een afspiegeling wordt van de multiculturele
samenleving. Het belangrijkste tegen argument hiervan is dat de entropische
waarde van de organisatie zo verhoogd wordt en dat dit dan kan leiden
tot inefficiëntie en lagere produktie, wat uiteindelijk slecht is
voor de omzet en het bedrijfs risico verhoogd. Volgens mij moeten produktie,
omzet en winst van een bedrijf belangrijker zijn dan ethische zaken, zoals
het aannemen van troetel allochtonen die zielig zijn en dus positief gediscrimineerd
moeten worden, om niet weg te rotten in de bijstand.
De ethiek van een discriminatie vergunning werkt echt anders, omdat het
onethisch is om bijvoorbeeld een Marokkaan te zetten in een blank bedrijf,
omdat hij dan flink zal lijden door discriminatie, uitsluiting, kleinering
en geestelijke mishandeling; dus zeg ik niet doen, legaliseer dan maar
de discriminatie van Marokkanen en zoek een andere oplossing om hen aan
het werk te helpen. Hou hierbij rekening mee dat er echt een paar honderdduizend
ondernemende en talentvolle Marokkanen rondlopen in Marokko en dat het
dus heel goed is om deze intelligente Marokkanen te importeren hier en
hen kapitaal te lenen om de andere minder intelligente Marokkanen te laten
werken in een eigen bedrijf. Het is beter dat intelligente Marokkanen
uit Marokko geïmporteerd worden, zodat zij hier kunnen produceren
en zo het Marokkaanse BNP kunnen verhogen, zodat er supersnel een positief
maatschappelijk beeld ontstaat van Marokkanen. Volgens mij heeft elke
Marokkaan capaciteiten net zoals alle gewone mensen, en het enige wat
wij moeten doen is hen activeren in eigen Marokkaanse bedrijven, net zoals
de Hindoestanen en Turken doen. Zelfhulp en eigen etnische kracht moeten
hierbij ontwikkeld worden door de eigen intelligente stamgenoten en mijn
visie is, volgens Wieroe, mijn Hollandse Hindoe kat, veel slimmer en effectiever.
Het is logisch dat organisaties en bedrijven die illegaal discrimineren,
dus zonder een discriminatie vergunning gewoon volgens artikel 1 worden
bestraft en gesanctioneerd kunnen worden. Niet gelegaliseerde discriminatie
zal dus altijd nog strafbaar blijven als er discriminatie vergunningen
worden verstrekt aan organisaties en bedrijven binnen Nederland. Zo voorkomt
de wet willekeur en illegale discriminatie praktijken binnen organisaties.
Doordat de discriminatie zo zichtbaar en meetbaar wordt, is het mogelijk
om een beter beleid te ontwikkelen voor doelgroepen die echt significant
meer gediscrimineerd worden en dus echt minder kansen hebben in de samenleving.
Zwaar gediscrimineerde etnische groepen zou men dan zelfs kunnen helpen
om Nederland te verlaten, omdat zij toch hier ongewenst zijn en hier zelf
voor gezorgd hebben. Hierbij is remigratie naar een arm land met behoud
van uitkering een heel goede optie om deze ongewenste minderheden te helpen
en om ervoor te zorgen dat zij in hun eigen omgeving (biotoop) gelukkiger
worden en voor minder overlast zorgen.
Een andere slimmere oplossing is om in het herkomstland bedrijven op
te richten met werknemers uit de eigen etnische groep in Nederland, om
deze kansloze etnische groepen toch aan werk te helpen. Men zou bijvoorbeeld
kunnen investeren in schapen fokkerijen in Marokko en de werkloze of kansloze
Marokkanen in Nederland daar laten werken, zodat zij toch nog iets opbouwen
en gelukkiger worden, en zo dan niet in Nederland verder criminaliseren;
deze oplossing vind ik elegant en het is veel goedkoper voor iedereen
in Nederland. Ik geloof niet dat Marokkanen criminele genen hebben, omdat
zij slechts 0,1 procent genetisch afwijken van alle gewone Nederlanders
en wel degelijk in staat zijn om positief te denken en gewoon te werken
aan een eigen toekomst. Jezelf criminaliseren als etnische niet-blanke
minderheid in Nederland is gewoonweg je eigen domme keus en men moet je
dan maar gewoon deporteren naar je herkomstland, omdat je het zelf hebt
veroorzaakt.
***
Go to Inhoudsopgave: Analyse legaliseren rassendiscriminatie
WEBpublication BOOK WART0270 / EPAGE 22 of 43
Home
Podium
Politiek
Religie
Hindoeisme
Islam
Suriname
India
Liefde
Jongeren
Literair
Poezie
Zeepkist
Gastenboek
Links
Disclaimer
Contact
Kritisch Podium DewanandLiterair
Alle rechten voorbehouden; All rights reserved
Offercode: WART0270
Copyright @ Dewanand 2012
|
|