Home
Podium
Politiek
Religie
Hindoeisme
Islam
Suriname
India
Liefde
Jongeren
Literair
Poezie
Zeepkist
Gastenboek
Links
Disclaimer
Contact
Kritisch Podium DewanandPublic letters
Winwide Delft / film, discussie avond over
emancipatie in Delft, d.d. vrijdag 20 november 2015
Offeraar Dewanand en Wieroe
Offercode waction0083
Offerdatum woensdag 18 november 2015
Aan: Winwide Delft
WIN met Wilskracht, Initiatief, Durf en Empathie
T.a.v. Sandra W. Fransz, Directie
http://www.winwide.nl
Onderwerp: voorpublicatie Emancipatie discussie van film
met 7 notities
Ons Kenmerk: waction0083.doc / 20151118 / Winwide Delft / film, discussie
avond over emancipatie in Delft, d.d. vrijdag 20 november 2015 / 4190W
14P
Delft, woensdag 18 november 2015
Mauw, mauw, namastiaauw edele
dames en gerespecteerde heren van Winwide Delft,
Hierbij ontvangt uw organisatie een document van het Kritisch Podium
Dewanand, http://www.dewanand.com met als registratie nummer waction0083
i.v.m de film discussie avond over emancipatie in brede zin, van d.d.
vrijdag 20 november 2015 in Delft, locatie Rietveld theater.
Dit document is openbaar gemaakt op mijn site:
Kritisch Podium Dewanand (http://www.dewanand.com).
Deze publicatie verplicht u tot niets, en is een spontane aktie van mijn
Hindoe Kat, Wieroe en mij als privé onderzoekers en peeskamergeleerden,
in onze warme, luie mandjes bij de Oer-Hollandse open haard. Het zou zeker
leuk zijn als Winwide Delft iets nuttigs doet met de kennis en informatie
die nu gratis aangeboden wordt.
Nu volgen onze zeven notities voor de film/ discussie avond, overzicht:
Notitie 1: Emancipatie en (niet blanke) Nieuwkomers
Notitie 2: Vooroordeel NR 1 'Vrije, geëmancipeerde meisjes zijn oversekste
hoeren'
Notitie 3: Voorbeschouwing discussie homo emancipatie, Stichting Hindustani,
Den Haag d.d. 29 mei 2015
Notitie 4: Essay Analyse Emancipatie Hindoestanen
Notitie 5: Emancipatie, geloof, seks en meisjes
Notitie 6: Emancipatie van niet blanke mannen
Notitie 7: Rasverschillen zijn natuurlijk vanuit evolutionair oogpunt....
***
Notitie 1: Emancipatie en (niet blanke) Nieuwkomers
Jazeker, ik ben zelf een (goudbruin gekleurde) hindoestaanse man, uit
Suriname en woon al 30 jaar in Delft, dus het thema emancipatie van Nederlanders
(de superieure, blanke Hollanders) en nieuwkomers is erg interessant.
Kan gesteld worden dat de cultuur, levensstijl, bandeloos en vrij seksueel
(paar)gedrag, en alle post-moderne opvattingen van de superieure, blanke
Hollanders dan toch gewoon absoluut superieur zijn, hypermodern, super
beschaafd, hoogontwikkeld, op een hoger niveau zijn en dus de internationale
norm en (vectoriele) emancipatie ontwikkelingsrichting moeten worden,
desnoods m.b.v. krachttermen, evt. een nieuwe Blitzkrieg en via machtsmisbruik
van het zgn. 'witte privilege' begrip? Jazeker, een blanke man is gewoon
hoger ontwikkeld en zo denken toch heel veel zwarte, bruine en getinte
hindoe mensapen in werkelijkheid over de langere, hogere, sterkere, rijkere
en veel intelligentere blanke mannen.
Pittige stellingname, maar de blanke Hollanders moeten toch beseffen dat
de andere mensaap rassen totaal anders in elkaar zitten, zowel geestelijk,
hormonaal als seksueel en dus anders omgaan met meisjes en jonge vruchtbare
vrouwen. Het seks en paargedrag verschilt per volk en ras en is hoe dan
ook gekoppeld aan emancipatie problemen, taboes, schaamte culturen, eerwraak
en vrouwen onderdrukking.
Nee Winwide, wij komen er niet in een avond uit, gedrags veranderingen
zijn moeilijk realiseerbaar bij achtergestelde en onderontwikkelde groepen.
Maar toch hoop ik dat mijn teksten over emancipatie voor Winwide nuttig
zijn en ook gebruikt worden bij vervolg projecten. Ik wil heel veel weten
en onderzoeken, omdat het mij intrigeert, dat het resultaat van ruim 1,2
miljoen jaar evolutionaire rassenoorlogen heden ten dage ertoe geleid
heeft dat de blanke mannen de langste, grootste, sterkste en meest superieure
overwinnaars zijn op deze planeet en inderdaad absoluut superieur zijn,
vooral organisatorisch, militair, economisch en technologisch. En hierom
is de blanke man nu ook degene die de normen voorschrijft m.b.t. emancipatie,
modernisme, hoger ontwikkeld zijn, en superieur, vanuit een absoluut (blank
en Arisch) eurocentrisch oogpunt.
Emancipatie is in elke cultuur, geloof of volksgroep totaal anders gedefinieerd,
zowel relatief als absoluut, omdat het gedrag van hogere (enigszins intelligente)
mensapen erg ongedifferentieerd is en mede door klimatologische invloeden
gedetermineerd is, omdat dit de zgn. schaarste aan middelen van bestaan
binnen het eigen leefgebied bepaald en aanstuurt. Dus de link is duidelijk.
In een welvarend land zal emancipatie van meisjes en jonge, vruchtbare
vrouwen totaal anders gedefinieerd zijn, mede door henzelf, dan in een
arm, Derde Wereld land, met een feodale religieuze machtsstructuur, gefundeerd
op islamitische doctrines of religieus/filosofische Hindoeïstische
leerstellingen. De meisjes zelf denken vaak zelf na wat de beste keus
is op de korte en lange termijn, om te kunnen overleven en om niet verstoten
te worden door familie netwerken en de vriendenkring. Sociale verstoting
van meisjes en ongehoorzame vrouwen in arme Derde Wereld landen leidt
vaak tot zelfmoord, bittere armoede, maatschappelijke uitsluiting, verstoting,
de lage paria/ hoeren status of de hongerdood in eenzaamheid, dus de angst
om af te wijken is erg groot, en passief, gehoorzaam, onderworpen en conformerend
gedrag wordt altijd beloond.
In islamitische en (zwarte) Hindoeïstische gemeenschappen en culturen
is de sociale controle verstikkend voor meisjes en wie uit de pas loopt,
zal te maken krijgen met repressie, verstoting, mishandeling en bedreigingen.
Dit kan niet makkelijk veranderd worden, omdat emancipatie een groepsproces
moet zijn en geen individuele dodenmars of 'stervende zwanenzang' (denk
aan mij en Wieroe), dus het is niet simpel realiseerbaar.
Wel is het zo dat emancipatie dus vanuit de betreffende religieuze geloofs
cultuur moet worden gedefinieerd en hiermee ben ik nu al vele jaren mee
bezig. Hindoeïsme biedt wel veel meer ruimte voor eigenrichting van
meisjes, ook in seksuele zin, denk aan het verhaal van Draupadi uit de
Mahabharata (grootste epos uit oude India van 5000 jaar geleden, ruim
100.000 verzen in Sanskriet). Draupadi had smeekbeden gericht naar Shiva
om een superman te vinden, die al haar behoeften maximaal kon bevredigen,
en Shiva antwoordde dat Hij zo een superman niet kan maken, maar hij gaf
Draupadi toestemming om te trouwen met alle vijf Pandava broers, omdat
elk van hen over een superkracht beschikte. En dit werd gedaan in het
belang van een hoger religieus doel, vanuit zuiver Hindoeïstisch
oogpunt, zoals het geschreven is in de Mahabharata. Hierom biedt het Hindoeïsme
inderdaad veel meer ruimte aan meisjes met grotere seksuele behoeften
dan het gemiddelde en dit is het mooiste van dit geloof uit het oude India,
Aryawart; land van de Aryans.
NOOT:
Adolf Hitler
heeft bijna alles gestolen van de zwarte Hindoes, o.a. de Swastika,
het begrip Ariër ('blanke Übermenschen ras'), geloof in de kracht
van beelden, en vele andere ideeën uit de Veda's en Bhagavad Gita
zijn door de blanke Duitsers toch gebruikt om hun superieure Nazi Duitse
staat massief te grondvesten, wat toch een formidabele prestatie was van
een verscheurd, verkracht en eeuwenlang vertrapte (blanke) Germaanse stam
in Europa. Alle gewone blanken moeten er rekening mee houden dat de niet
blanke rassen echt totaal anders denken over Adolf Hitler dan de linkse
blanken zelf.
Vanuit Hindoe Fundamentalistisch
oogpunt was Adolf Hitler gewoon een zuivere toegewijde Bhakta en
hij deed aan karma yoga, omdat zijn eigen atma/ ziel daarvoor in zijn
inferieure, kleine, blanke lichaam reïncarneerde om te handelen als
brute, despotische Fuhrer in het blanke Europa van de vroege twintigste
eeuw. Maar ook dat was het karma zelf van deze blanke Übermenschen
uit dat tijdperk.
Notitie 2: Vooroordeel NR 1 'Vrije, geëmancipeerde
meisjes zijn oversekste hoeren'
Emancipatie als groepsverandering is vreselijk moeilijk te realiseren.
De Hindoestaanse dr. Anita Nanhoe (psycholoog, onderzoeker) legde nog
uit tijdens haar lezing in 2013, dat de nieuwe generatie Hindoestanen
dezelfde fouten zal maken als de oudere, dus er is vanuit emancipatorisch
oogpunt bijna niets veranderd bij deze zwarte Surinaams/ Indiase rassen
in Nederland. Dit bewijst dat groepsgedrag uiterst conservatief is en
intolerant. Elke groep is intolerant naar de leden die afwijken van de
normen en waarden die de groep dicteert en wie ongehoorzaam is, mag oprotten
of die wordt in elkaar gemept.
Het groepsdenken zorgt voor het vooroordeel NR 1 dat ''Vrije, geëmancipeerde
meisjes oversekste hoeren zijn'. Ja dit is een opvatting die vaker geuit
wordt door achtergestelde segmenten uit de islamitische gemeenschap, maar
het komt ook voor bij (vieszwarte) hindoes en Hindoestanen die ook super
intolerant zijn. Meisjes die uit de pas lopen of die met negers gaan seksen
en hoereren worden genadeloos afgestraft en verstoten, de roddels vliegen
dan rond op internet en het meisje is dan afgeschreven als lage, vieze
neger stinkhoer. Jazeker, emancipatie heeft een raciale dimensie, omdat
het relatief gedefinieerd is t.o.v. een specifieke etnische of raciale
groep die hoger staat of dominant is in de maatschappij, en die de gedragsnormen
kan voordicteren voor alle onderdrukte en achtergestelde minderheden.
Hierom is emancipatie een hele moeilijke zaak en het is niet mogelijk
om het na een avondje ouwehoeren even op te lossen met wat borrelpraat
en een goede seksfilm.
Notitie 3 Voorbeschouwing discussie homo emancipatie,
Stichting Hindustani, Den Haag d.d. 29 mei 2015
Het is raadzaam en wenselijk dat Winwide enige aandacht schenkt aan notitie
8 van mijn essay over homo emancipatie, als Winwide durft om met mij en
Wieroe te communiceren en eventueel samen te werken:
Notitie 8: Islam vs. homofilie en het islamitische homohuwelijk
Dit is het volledige essay, gepubliceerd op het Kritisch Podium Dewanand:
Voorbeschouwing discussie homo emancipatie, Stichting
Hindustani, Den Haag d.d. 29 mei 2015
Offeraars Dewanand en Wieroe
Offercode wfor1309
Offerdatum vrijdag 29 mei 2015
Inhouds overzicht essay:
H0.1. Ter inleiding
H0.2. Uitnodiging Radjesh op facebook
H0.3. Ultimatum organisaties: discrimineer Dewanand en Wieroe niet meer
aub
H0.4. Ultimatum Stichting Hindustani, en Shri Tjandrika Rangoe
Notitie 1: essay uit 2012, 'Analyse Emancipatie Hindoestanen, man en vrouw,
incl. de Holebi'
Notitie 2. Noodkreet voor Stichting Rainbow Den Haag
Notitie 3: internationale publicatie boek over liefde
Notitie 4: Petitie inzake start homo emancipatie in Suriname, Paramaribo,
maart 2011
Notitie 5: Petitie vredesloop, 21 maart 2012 aan Nederlandse regering
i.s.m. Anita Chedi
Notitie 6: Vraag 3. Homo emancipatie: verwarmde mannen ontmoeting plaats
(MOP) in het Haagse Bos, uit brief aan Herr/Shri Henk van Schepen
Notitie 7: H3. Participeer Facebook groep: 'Homo Stad Suriname'
Notitie 8: Islam vs. homofilie en het islamitische homohuwelijk
Notitie 9: elke religieuze organisatie verplichten om homovriendelijk
te zijn
Notitie 10: herkenbaarheid openbaar als homoseksueel of anderszins, als
een niet zuivere hetero?? Herkenbare Gamma mensapen
Beknopte Conclusie/ nawoord
deeplink:
Voorbeschouwing discussie homo emancipatie, Stichting Hindustani, Den Haag d.d. 29 mei 2015
Notitie 4: essay Analyse Emancipatie Hindoestanen
Winwide zou enige aandacht moeten schenken aan het onderstaande essay,
omdat Stichting Hindustani (hindoestaanse organisatie uit Den Haag) het
volledig genegeerd heeft en mij gewoon keihard heeft gediscrimineerd.
Ik moet hier nog aangifte van doen bij Bureau Discriminatie zaken. Hopelijk
zal Winwide mij niet discrimineren nu en hier wat mee doen.
WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 1 of 23
Analyse Emancipatie Hindoestanen, man en vrouw, incl.
de Holebi
Offeraar Dewanand
Offercode WART0273
Offerdatum 1 november 2012
Deze tekst over de emancipatie van Hindoestanen is ontwikkeld n.a.v.
een serie bijeenkomsten van hindoestaanse mannen bij Stichting Hindustani
in het buurthuis Octopus in de zomer en herfst van 2012. Het thema hierbij
was 'Mannen onderweg naar morgen'. Vrouwen mochten niet meedoen aan deze
bijeenkomsten en de gemiddelde grootte van de groep hindoestaanse mannen
schommelde tussen de 30 en 12 personen. De projectleider van deze bijeenkomsten
was Mw. Danielle Lala en de adviseur en discussie leider was dhr. Tjandrika
Rangoe, die alom bekend staat als een toegewijde maatschappelijk werker.
Dhr. Soerin Narain van Stichting Hindustani deed ook actief mee. Deze
analyse is ontwikkeld door Denktank Dewanand en Reetha Dulbir Thapa heeft
geparticipeerd als actief lid. Een ieder die aanvullingen of opmerkingen
heeft mbt de thema's kan mij benaderen, zie mijn mailadres in het contact
menu. Anonieme reacties zijn ook toegestaan. Alle reacties worden ongewijzigd
toegevoegd aan deze tekst in de lijst met reacties van lezers.
Inhoud
1. Inleiding
2. Hindoeïsme en emancipatie
3. Relatie moeder/zoon en emancipatie als man
4. De Hindoestaanse vader en zijn kinderen
5. Islam en emancipatie
6. Het drama van Hindoestanen in blank Nederland
7. Emancipatie van hindoestaanse homoseksuelen en lesbiennes
8. Emancipatie van hindoestaanse biseksuelen en transseksuelen
9. Vreemdgaan bij Hindoestanen, man en vrouw
10. Seksuele emancipatie van Hindoestanen
11. Hindoestaanse meisjes: maagd blijven of uitnaaien
12. Zelfmoord cultuur Hindoestanen: hoge intolerantie, pikorde hindoes
13. Negerhaat bij Hindoestanen
14. De verwoede pik oorlog tussen Hindoestanen en negers
15. Baboengs: aapachtige hindoestaanse mannen
16. Het drama van negers in Nederland
17. Holocaust van lagere kaste koeliemannen, suïcidale psycho gaskamers
18. Harde bewijs dat Hindoes een lager mensapen ras zijn
19. Zwart zijn is een straf en vloek van God
20. Nawoord, ter besluit
21. Persbericht
22. Reacties van lezers
Deeplink hele essay op Kritisch Podium Dewanand
(boek) 'Analyse Emancipatie Hindoestanen, man en vrouw, incl. de Holebi'
A4 pages= 62 / Words= 29054 / Epages= 23
Notitie 5: Emancipatie, geloof, seks en meisjes
Zijn geëmancipeerde meisjes nou altijd vieze, lage, ongehoorzame
hoeren???
Dit is een pittig thema binnen vele Hindoeïstische en Islamitische
gemeenschappen, waar meisjes braaf hun bek moeten dichthouden en gehoorzamen.
Onderdrukking, onderwerping en het tuchtigen van wijfjes, meisjes en
vrouwen is helaas een natuurlijk, en noodzakelijk biologisch proces in
de natuur en vanuit evolutionair oogpunt doodnormaal. Sommige meisjes
willen ook een beetje getemd worden, omdat zij zelf geen grenzen kunnen
stellen en liever een man boven zich hebben, die hen aan een touwtje leidt
door het leven. Een man kan een meisje ook liefdevol onderwerpen of enigszins
tuchtigen, en zij heeft er ook baat bij, en vaak moet een man zijn macht
toch gebruiken om eea in goede banen te leiden binnen een huwelijk of
relatie verband. Teveel (seksuele) vrijheid geven aan vrouwen kan ontwrichtend
zijn voor de hele maatschappij. Er zijn onderzoekers die dit nu bewezen
hebben.
Het grote probleem is dat veel mannen niet goed om kunnen gaan met vrouwen
die seksueel overontwikkeld zijn, omdat mannen meestal verlangen naar
een meisje die seksueel lager ontwikkeld is dan henzelf, omdat zij anders
seksueel gedomineerd worden en hun hele mannelijkheid en erectie dan kwijt
raken;
de seksueel overontwikkelde en dominante vrouw of meisje kan een man
gewoon castreren en geestelijk ontmannen, waardoor hij faalangst krijgt
in bed en niet eens een erectie meer krijgt erdoor.
Mannen hebben weinig keus en moeten hun mannelijkheid en dominantie keer
op keer bewijzen, dus ze kunnen vaak binnen hun (religieuze) gemeenschap
niet toestaan dat de meisjes overemanciperen en grote, dominante uitnaai
sletten worden. In de Islam vindt men dit haram en duivels gedrag, overspelig
en hoerig, en meisjes moeten ingepakt worden in dikke lagen stof om hun
'zoete vruchten' te verbergen voor de behoeftige mannen. Binnen alle religieuze
stelsels keurt men hoerige meisjes af en vind men dit een duivelse zonde
en dit is een fundamentele overeenkomst tussen alle geloofs stelsels die
er bestaan, Islam, Christendom, Jodendom, Hindoeïsme, Boeddhisme
enz.
De natuurlijke, aangeboren (castratie) angst van mannen voor seksueel
actieve en dominante vrouwen blokkeert de overemancipatie van het vrouwelijke
ras binnen alle culturen.
Hierom heeft de emancipatie van meisjes altijd een culturele en seksuele
bovengrens binnen elke religieuze groepering, sekte, gemeenschap of commune
die er bestaat en dit is de biologisch gerelateerde aspect.
Notitie 6: emancipatie van niet blanke mannen
Het interessantste is dat de hogere, superieure, lange blanke mannen
nu de macht op aarde hebben om rond te bazuinen dat de niet-blanke mannen
moeten emanciperen, om uiteindelijk even hoog en iets meer waard te worden
dan de blanke mannen. Maar ook dit is biologisch gezien normaal, omdat
de blanke (hetero) mannen op deze manier hun dominantie willen gebruiken
om een groter aantal meisjes in hun mensapentoop te kunnen bevruchten,
omdat zij zo aantrekkelijker zijn als superieure parings partners.
Fundamenteel gezien vertonen hogere mannetjes apen dominant en agressief
gedrag omdat zij zo de wijfjes willen imponeren, om uiteindelijk met hen
te kunnen paren. Homo Sapiens gedraagt zich op dit punt precies zo en
is helemaal niet verder geëvolueerd of geëmancipeerd.
Het is logisch dat de niet-blanke mannen gediscrimineerd moeten worden
door de dominante blanke mannen in een blanke meerderheidsstaat, en dat
er een onderlinge paarstrijd losbarst in de hele maatschappij. Opgelegde
en voorgeschreven verplichte emancipatie processen van de niet-blanken
hebben dan een doel maar:
Zodat de kans groter wordt dat een dominante blanke man kan paren of
gewoon seksen met jonge, vruchtbare meisjes uit de etnische groep die
verplicht verder moeten emanciperen, en dit het beste kunnen doen in de
rode peeshokjes van de blanke mannen.
Notitie 7: Rasverschillen zijn natuurlijk vanuit evolutionair
oogpunt....
Rasverschillen zijn vanuit evolutionair oogpunt natuurlijk, omdat het
logisch is dat de ene mensaap soort verder geëvolueerd zal zijn dan
de andere soorten, die niet in een minder hard, koud, kil en bar klimaat
moesten evolueren, en niet te maken kregen met hardere natuurlijke selectie
van de sterksten en slimsten.
De evolutie is een groot mysterie, en de link met de wereld van hogere
goden en godinnen uit het Hindoeïsme is erg abstract. Fundamenteel
gezien wil elk ras of volk gewoon voor eeuwig voortbestaan en het is erg
onnatuurlijk dat een heel (zwarte hindoe) volk kiest voor collectieve
zelfmoord op blank grondgebied.
In feite zijn lagere volkeren min of meer verplicht om hun meisjes de
vrijheid te geven om buiten hun volk te seksen en uit te naaien, om verder
te emanciperen en om nieuw, superieur genetisch materiaal te pakken te
krijgen van hogere, blanke rassen. Hierom is vooral de seksuele emancipatie
noodzakelijk voor meisjes uit buitenlandse culturen en moet het een wettelijke
verplichting worden. Inferieure, evt. zwarte (Hindoe, Afro, Arabische
ea) buitenlandse genen worden dan zo sneller weggezuiverd op liefdevolle
en orgastische wijze en iedereen heeft er uiteindelijk baat bij, omdat
de rasverrijking en kruisbestuiving dan twee kanten tegelijk opgaat.
Emancipatie is dus het loslaten of radicaal weggooien van je eigen beperkende
culturele, seksuele, religieuze en moraliserende tradities, normen en
waarden, om meer te genieten van het hele leven, eventueel op vreemd,
superieur 'blank' BBB Arisch grondgebied. Het individuele (seksuele) genot,
ontplooiingsvrijheid en levensvreugde staan wel altijd centraal bij emancipatie
processen binnen elke cultuur, geloof of maatschappij vorm.
Tot zover de 7 notities, nu
volgt de afsluiting van deze openbare brief aan Winwide Delft.
Ter besluit, dewanistische constraint, en multispectrale
dewanistische zegen
Dit is de nieuwste Dewanistische constraint:
'Wordt zo perfect als de Surinaamse
fajalobie die schoonheid en geurige liefde schenkt aan iedereen in de
hete, exotische tropische jungle van Switi Sranang'.
Veel succes met uw professionele Arisch/ Hollandse organisatie
in Nederland,
Hierbij verblijven wij,
met de volgende tekst als afsluiting:
Onze intelligente, multispectrale dewanistische zegen, wens en boodschap
aan u allen.
De Grote Goddelijke Moeder Kat, Altecrea,
God, Ana, Jezus, Boeddha, Jahweh, Allah, Krishna, Laxmie Maata, Durga
Maata en alle resterende ziljoenen Hindoe/ Vedische goden en godinnen
zullen u zegenen met de zuiverste darshan uit Krishnaloka. (Dewanistische
Boolean logica leert:
1) als het spiritueel regent op uw lichaam, geest, ziel en hele zelf,
dan gooit elke god(in) telkens een druppel water naar beneden als darshan
om u te zegenen;
2) hoe meer goden en godinnen u zegenen, hoe beter, omdat een groter aantal
regendruppels van hen allemaal uit de hemel leiden tot meer zegeningen
van boven).
Hoogachtend,
Dewanand,
GOUDbruine mensaapje en Hindoeschrijver
en
Wieroe,
de slimme Hindoe Nazi (homo)Kat uit Delft kennisstad;
beiden zijn niet blanke, niet lange, niet grootgeschapen ('LAAR' <<
20,3 cm) en niet menselijke Hindoe Fundamentalisten uit Delft Kennisstad
en Apartheidsstad nr. 1 van Nederland.
(Technocratische Hindoe fundamentalisten van de futuristische dewanistische
stroming van de klassieke zuivere, oeroude Sanathan Dharma, zoals het
was in ons oude Dharti Maata, zgn. Aryawart, ons heilige Mother India
van ruim 5000 jaar geleden).
Planet of the intelligent Hindu chimps
E: waldo@ziggo.nl
Delft
website: Kritisch Podium Dewanand
http://www.dewanand.com
PS 1
Zie dit betoog onder, om te begrijpen hoe Wieroe dus
data naar mij doorseinde en waarom het waar is dat hij ook actief heeft
meegedacht terwijl ik alles schreef sedert 2005:
***
posting d.d. 10 december 2014 door dewanand op extreem rechtse discussie
forum http://forum.politics.be, dit is de herschreven update ervan op
d.d. 21 oktober 2015.
Vaak ben ik ook stomverbaasd wat Wieroe allemaal naar mij miauwt en wat
hij allemaal in mijn bruine koelie apenkop implanteert via de Wifi Kwantum
poorten die hij bij mij allang geleden heeft gekraakt, gehackt he. Deze
poorten zijn inputs in mijn onderbewustzijn, tot de kern van mijn jiva,
geest en diepere ectopsychische kern, van mijn zelf en geprojecteerde
zelfbewuste Ich persoon, en die signalen uit Wieroe's bewustzijn stromen
zo continu door omdat ik nu op dit moment in zijn karmitronen veld zit
hier achter mijn pc op net 1,2 meter afstand, en Wieroe slaapt nu vlak
naast mij in zijn warme mandje en kijkt mee wat ik typ. Ok dit klinkt
wel raar, maar je mag het wetenschappelijk gaan uitzoeken. denk aan die
hele theorie over morfologische resonantie velden, van Rupert Sheldrake,
wetenschappelijke micro bioloog. In zijn boek uit 2005 onderbouwt hij
dit met wetenschappelijke experimenten en hij heeft ook bewezen dat leerprocessen
binnen een gemeenschap ook door dit onstoffelijk communicatie veld worden
beïnvloed, omdat een zwarte migrant uit India of Afrika in blank
Europa of Amerika zich opeens kan ontwikkelen via universitaire studies
tot een vooraanstaande wetenschapper, terwijl hsij dit in zijn zwarte,
achterlijke, feodale herkomstland absoluut nooit zou kunnen presteren.
Ok het klinkt ziekelijk, maar ik besef toch dat Wieroe als Hindoe Nazi
kat vaker veel dingen naar mij doorseinde op deze wijze, sedert hij hier
de zaak kraakte in 2005 als Hollandse slumkat uit Rijswijk.
*** (einde citaat)
PS 2
Dit document is officieel bekrachtigd en ondertekend door Wieroe, mijn
slimme Hindoe Nassie (homo) katten zoontje met zijn poot-/ handtekening,
zie hieronder:
Officiele Poot-/ handtekening van Wieroe
Overzicht bijlagen:
Bijlage 1: de uitnodiging van de film en discussie avond
met als thema Emancipatie
Bijlage 2: Het programma van vrijdag 20 november 2015
***
Bijlage 1: de uitnodiging van de film en discussie avond
met als thema Emancipatie
Uitnodiging DELFT Vrijdagavond 20 november a.s. 19:00u FILM EN DISCUSSIE
AVOND
Thema Emancipatie
UITNODIGING
Film discussieavond, vrijdag 20 november 2015
Thema: Emancipatie
De term 'Emancipatie' werd oorspronkelijk gehanteerd voor de vrijverklaring
van slaven en vrijstelling van het vaderlijk gezag. Later werd de term
gebruikt om de gelijke rechten van een bepaalde achtergestelde bevolkingsgroep
aan te duiden. Momenteel heeft de samenleving het over bijvoorbeeld de
emancipatie van vrouwen, migranten, vluchtelingen, homoseksuelen en gehandicapten.
Na twee succesvolle avonden, nodigen wij u graag uit naar de eerste Film
discussie avond van WINWIDE / ATT in Delft. Samen met andere deelnemers,
kijken we naar een film over de emancipatie van meisjes en hoe belangrijk
het is om zelfbewust van je eigen kracht te zijn. Daarna willen we over
het onderwerp Emancipatie in brede zin discussiëren. Tijdens het
nuttigen van hapjes en drinken, krijgt u de gelegenheid om met inwoners
en nieuwkomers in Nederland kennis te maken en te netwerken.
WINWIDE is opgericht in 2009 als een non-profit maatschappelijke organisatie
die interculturele samenwerking en emancipatie stimuleert. Sinds haar
oprichting organiseert de organisatie diverse discussie en culturele activiteiten
in Den Haag en omgeving. De AlleTonenTafels (ATT) is een concept van WINWIDE,
waar Nederlanders en nieuwkomers elkaar op een prettige plek kunnen ontmoeten
en waar nieuwkomers gelegenheid krijgen om hun Nederlandse taal in praktijk
te brengen. De avonden worden ingevuld rond een bepaald thema. Deze discussies
zijn interessant voor Nederlanders en Nieuwkomers die van debatteren houden
over maatschappelijke onderwerpen. Naast de thema discussie spelen het
samen eten en drinken, creativiteit en muziek een belangrijke rol.
Tijdens het nuttigen van hapjes en drankjes krijgt de gelegenheid om
met inwoners en nieuwkomers in Nederland kennis te maken en te netwerken.
Samen met de deelnemers kijken wij naar een film over het belang om zelfbewust
te kunnen zijn van je eigen kracht bij het emanciperen. Daarna debatteren
wij over het onderwerp Emancipatie in brede zin. Harry Oostingh, werkzaam
bij Oxfam-Novem en bekend met de problematiek rondom emancipatie wereldwijd
zal het debat leiden.
Spreektaal: Nederlands
Datum: vrijdag 20 november 2015
Inloop + Registratie: 19:00 uur
Begin film: 19:30 uur
Einde thema avond : circa 22:30 uur
Locatie: Rietveld Theater, Rietveld 49 Delft
Kosten: €5,- inclusief hapjes en twee consumptie bonnetjes voor koffie
of thee
Informatie: delft@winwide.nl
Aanmelding: U kunt kaartjes reserveren rechtstreeks via het Rietveldtheater
Bijlage 2: Het programma van vrijdag avond 20 november
2015
PROGRAMMA
AlleTonenTafels - inhoudelijke discussieavonden van WINWIDE
Thema: Emancipatie
Vrijdagavond, 20 november 2015
Wat is het doel van de avond?
Emancipatie kan verschillen in verschillende landen en culturen. Hoe verhoudt
het zich tot de maatschappelijke standaard? Ben ik bewust van eigen talenten?
Kan ik ze vrij kunnen ontwikkelen en ontplooien? Hoe ga ik om met de emancipatie
in ons leven? Wat heb ik nodig voor verandering? Wilskracht, Durf, Initiatief,
Empathie?
Wij willen deze kernkwaliteiten met jullie discussiëren als doel
voor het leren kennen van de verschillende concepten en interpretatie
van emancipatie en hoe deze verschillen te respecteren
Tijd
19:00-19:30 Inloop & registratie met kopje koffie of thee en iets
lekkers
19:30-21:05 Film voorstelling Wadjda,winnaar van de publieksprijs op het
Rotterdams Film Festival
Wadjda
Wadjda (10) woont met haar ouders in een buitenwijk van Riyad, de hoofdstad
van Saoedi-Arabië. Ondanks haar conservatieve omgeving is Wadjda
een speels kind dat ondernemend is, neemt initiatief en durft altijd de
grenzen van het mogelijke op te zoeken. Wanneer het meisje een mooie groene
fiets wil hebben, is haar moeder daar op tegen: wat zou de gemeenschap
ervan denken? Fietsen is immers niet gepast voor een meisje. Haifaa Al
Mansour, die gezien wordt als de eerste vrouwelijke filmmaker uit Saoedi-Arabië,
vertelt een intiem verhaal over een meisje met grote dromen. Wadjda staat
voor vele meisjes en vrouwen uit Saoedi-Arabië. Het drama biedt een
inkijk in een anders gesloten gemeenschap, met universele, herkenbare
thema's als hoop, lef en doorzettingsvermogen.
21:05-21:20 Borrelenmet lekkerehapjes
21:20-21:50 Discussiërenover het thema aan de tafels
21:50-22:20 Plenaire terugkoppeling van de discussie
22:20 -Afsluiting en Mededelingen
*****
AlleTonenTafels (ATT) is een inititatief van WIN met Wilskracht, Initiatief,
Durf en Empathie
Met dank voor de financiële ondersteuning aan:
Gemeente DELFT
***
Home
Podium
Politiek
Religie
Hindoeisme
Islam
Suriname
India
Liefde
Jongeren
Literair
Poezie
Zeepkist
Gastenboek
Links
Disclaimer
Contact
Kritisch Podium DewanandPublic letters
Alle rechten voorbehouden; All rights reserved
|