Home Podium Politiek Religie Hindoeisme Islam Suriname India Liefde Jongeren
Literair Poezie Zeepkist Gastenboek Links Disclaimer Contact

Kritisch Podium Dewanand,

Suriname

WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 9 of 23

Analyse Emancipatie Hindoestanen, man en vrouw, incl. de Holebi


8. Emancipatie van hindoestaanse biseksuelen en transseksuelen


serie foto's 23 leeggeschreven bic pennen uit cel CS16 PI Noordsingel, Rotterdam

Offeraar       Dewanand
Offercode      WART0273
Offerdatum     1 november 2012

Go to previous Epage ... Go to next Epage
  • Go to Inhoudsopgave: Analyse Emancipatie Hindoestanen
  • De seksuele behoeften en geaardheid kunnen zowel bij mannen als vrouwen veranderen naarmate zij ouder en rijper worden. Uit een onderzoek bleek ooit dat bijna 70 procent van de mensen feitelijk biseksueel zijn en hierom is het iets dat heel natuurlijk is en geaccepteerd moet worden. Helaas is biseksualiteit bij Hindoestanen echt onbespreekbaar binnen elk soort relatie of huwelijk en velen moeten hun gevoelens en behoeften dan ook levenslang onderdrukken en kunnen seksueel gefrustreerd raken. Dit is een interessant punt van de seksuele tolerantie en emancipatie bij Hindoestanen.

    Meestal blijkt dat vrouwen de seks met biseksuele mannen spannend vinden. Veel biseksuele mannen hebben ervaring met de anale penetratie en weten hierdoor beter hoe een vrouw de penetratie in haar vagina beleeft. Dit versterkt hun gevoel voor de vagina van een vrouw en hierom kunnen zulke mannen betere minnaars zijn en hun partner beter bevredigen. Hetzelfde geldt voor vrouwen, die rijper worden als zij met een andere vrouw naar bed kunnen gaan. Vrouwen kunnen elkaar met voorbinddildo's bevredigen en zelf ervaren hoe het is om een vagina of anus te neuken. Een moderne trend nu is dat de vrouw haar eigen man anaal penetreert met zo een voorbinddildo, en dus de rollen radicaal omkeert. Deze mannen vertellen wel vaak dat zij zich niet homoseksueel voelen, na zo een ervaring en het een heerlijke ervaring vinden. Dit kan het hele seksleven avontuurlijker maken voor veel mensen.

    Ik bezocht jaren geleden een kaartclub in Rijswijk, waar er ruim 20 hindoestaanse mannen kwamen, meesten van middelbare leeftijd. Opmerkelijk was dat veel hindoestaanse mannen daar vaak openlijk met de gedachte speelden om homoseksueel te zijn en er ook openlijk over spraken. Dus zij hadden een latente homoseksuele kant of waren gewoon biseksueel. Vaak lachten zij er luid om en stelden zij mij allerlei vragen of maakten zij homoseksuele opmerkingen over mij. Ik prikkelde hun fantasieën door constant pornografische uitspraken te doen, vanwege mijn fetisj voor harde koelie porno en om informatie los te peuteren uit hun onderbewuste primitieve aapachtige gedachtewereld voor leuke koelie porno verhalen. En ja, het werkte want twee oudere hindoestaanse mannen waren echt gewoon homoseksueel en vertelden mij dat in vertrouwen, maar de stap om echt eens lekker te seksen met een echte gay man durfden zij niet te zetten, ondanks pogingen van mij om ze te koppelen aan hete potente gay kerels.

    Hindoestanen denken heel conservatief en zijn sterk gefixeerd op het monogame heterohuwelijk. Binnen huwelijken wordt er vaak niets getolereerd en als er iets gebeurt, zoals vreemdgaan van de Hindoevrouw of zelfs flirten, dan is het vaak direct uit en komt er een echtscheiding, met een grote ruzie. Het openlijk bespreken en tolereren van buitenechtelijke kontakten is gewoon taboe en onbespreekbaar voor veel Hindoestanen. Hierom gebeurt alles vaak in het diepste geheim en vaak leven de partners dan ook langs elkaar heen, totdat alles doodbloedt binnen de relatie ruzie ontstaat of escaleert tot een echt hindoestaans gezinsdrama, zoals mishandeling, marteling of zelfs moord. Hindoestanen houden van drama's en leren dat vaak al heel jong uit de primitieve films uit Bollywood, in India.

    Bij emancipatie van Hindoestaanse biseksuelen moeten beide partners leren om met elkaar te praten over hun diepere seksuele gevoelens en om het te leren accepteren, dat eentje een sekspartner buiten de deur erbij neemt van hetzelfde geslacht, om de behoeften te bevredigen. Emancipatie binnen elk soort relatie betekent ook het vrij laten van de partner, om de eigen seksualiteit buiten de deur verder te ontwikkelen. De behoefte om de partner te claimen of te bezitten moet dan verdwijnen en jaloezie is iets dat ook eruit gegooid moet worden, om het vreemdgaan te accepteren. Dit betekent dat de communicatie open en ongedwongen moet worden en echt taboeloos. Er moet erover gelachen kunnen worden en het vreemdgaan als biseksueel moet normaal zijn, en de relatie verbeteren.

    Iets in het kort over Hindoestaanse transseksuelen
    Een transseksueel is iemand die feitelijk in het verkeerde lichaam geboren is en hierdoor heel ongelukkig is met zichzelf. Het is heel moeilijk om als Hindoestaanse jongen te accepteren dat hij feitelijk een meisje moest zijn, omdat hij altijd in het heteroseksuele gedragsmodel zal worden opgevoed en heeft geleerd om zijn natuurlijke geaardheid en gevoelens hard te onderdrukken, en om zich mannelijk te gedragen. In veel Hindoestaanse gezinnen zal men altijd zulke transseksuele jongens hard onderdrukken en bestraffen als zij hun vrouwelijke kanten tonen, dus zij zullen heel veel lijden en zich doodongelukkig voelen. Doordat zij anders zijn zal hun hele leven een drama kunnen worden, met vele dieptepunten en het echt accepteren dat zij als transseksueel geboren zijn, zal tot op hoge leeftijd een innerlijk conflictpunt blijven. Dit is echt iets wat met vele transseksuele hindoestaanse jongens is gebeurd en het is een groot taboethema en onbespreekbaar.

    Een echte transseksuele hindoestaanse jongen zal langzaamaan ontdekken dat hij echt anders is en feitelijk net als een meisje een echte hete grote vagina zou moeten hebben en lekkere volle borsten. Dit zal ook in zijn seksuele fantasieën voorkomen en hij zal vaak over de heerlijke grote penis fantaseren van mannen om klaar te komen. Hij zal het pijnlijk vinden om elke dag mee te maken dat hij geen zalige grote vagina heeft en dit zal hem ongelukkig maken en ziek. Al deze gevoelens zal hij met niemand kunnen bespreken, omdat men hem gek en zwak zal vinden en verstoten.

    Voor Hindoestaanse meisjes is het transseksueel zijn honderd keer moeilijker, want het herkennen is heel moeilijk en vaak onacceptabel. Zij zal wel vaak verward zijn en denken van dat zij lesbisch is, maar langzaamaan zal zij voelen in haar seksuele fantasieën dat zij een echte lange harde penis mist en haar borsten niet goed vindt. Transseksuele meisjes kunnen door een ware hel gaan als zij opgroeien en overal zal men ze de grond inboren, en misbruiken. Er is minder begrip voor transseksuele meisjes dan voor lesbische in heel veel culturen. Het geboren zijn in een verkeerd lichaam is iets wat heel natuurlijk is en iedereen moet leren dat in de natuur feitelijk alles normaal is en niets afwijkt. De natuur kent oneindig veel variaties en genetische combinaties en geen enkele levensvorm is onnatuurlijk of karmisch vervloekt, dus Hindoestanen moeten dit eens goed gaan beseffen en leren om minder te discrimineren en karmisch te vervloeken in naam van hun afgoden. Bemoei niet in het leven van iemand die anders is dan jou en ga geen pijnlijke opmerkingen maken, met je domme koelie kop. Ook transseksuelen zijn vermeld in oude Hindoeïstische geschriften, dus besef dit en leer het af om anderen de grond in te praten.

    En vooral al die supergeleerde hogere kaste pandits die altijd maar achterlijk blijven zeuren over de voortplanting door man en vrouw volgens de geweldige Hindoe geschriften en alles afkeuren en veroordelen wat anders is. Nou, speel jij soms als pandit voor god met je stijve piemel in je broek? De Veda's erkennen het bestaan van een onzijdig geslacht, noch man, noch vrouw, dus al het andere dat kan bestaan in de kosmos en dit wordt niet veroordeeld, maar als natuurlijk gezien. Volgens de Veda's is dus elke holebi of transseksueel ook gewoon een mens die een normale ziel heeft en die het recht heeft om te leven, volgens de Dharm. Zoals alle hetero's seksen, hebben deze holebi en transseksuelen ook het recht om dit te doen, op hun eigen manier, dat zelfs bij anaal contact niet onnatuurlijk is. De hele Hindoe Dharm zal echt niet vergaan als men het anaal doet in bed, en geloof mij, ik kende een Hindoeman die vele Hindoemeiden uit de mandir anaal uitnaaide he, vlak voor beelden van Krishna en Shiva. Welke pandit heeft ooit in een maro gezegd tegen het hindoe bruidspaar dat anaal neuken echt totaal verboden is binnen een Hindoehuwelijk? In welke mantra komt dit voor? Mail maar. En zijn er getrouwde Hindoe meiden die anaal neuken lekker vinden of hierover fantaseren? Nou meiden koop een goede anale vibrator zou ik zeggen. Mail je verhaal anoniem he.

    ***

    Go to previous Epage ... Go to next Epage
  • Go to Inhoudsopgave: Analyse Emancipatie Hindoestanen
  • WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 9 of 23


    Home Podium Politiek Religie Hindoeisme Islam Suriname India Liefde Jongeren
    Literair Poezie Zeepkist Gastenboek Links Disclaimer Contact

    Kritisch Podium Dewanand

    Suriname
    Alle rechten voorbehouden; All rights reserved
    Offercode: WART0273
    Copyright @ Dewanand 2012